نمایشگاه ملی فن‌آوری‌های نوین در روابط‌عمومی و ارتباطات برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۴۱:۱۴
کد خبر: ۷۹۰۵۵۳
نمایشگاه ملی فن‌آوری‌های نوین در روابط‌عمومی و ارتباطات برگزار می‌شود
سرپرست ارتباطات و بین‌الملل شهرداری کرمان از برگزاری نمایشگاه ملی فن‌آوری‌های نوین در روابط‌عمومی و ارتباطات خبر داد.

سیدرضا میرحسینی در گفت‌وگو با برنا با بیان این‌که این نمایشگاه به همت شهرداری کرمان، از 12 تا 14 دی‌ماه سال‌جاری، برگزار می‌شود، گفت: یکی از گلایه‌های شهروندان از روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی نظیر شهرداری‌ها، این است که از طرفی خدمات دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های عمومی به شکل مطلوبی به اطلاع مردم و مخاطبان رسانده نمی‌شود و ازسوی دیگر، حرف‌ها و انتقادات‌شان هم به‌درستی به گوش مسئولان رسانده نمی‌شود.

وی افزود: نارسایی و ناکارآمدی در حوزۀ اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی، موضوعی نیست که بتوان آن را انکار کرد و حتی می‌توان گفت که در بخش خصوصی نیز، حوزۀ روابط‌عمومی آن‌چنان که شایسته است، عمل نمی‌کند و برای کالاها و خدمات بومی اطلاع‌رسانی درستی نمی‌شود.

مدیر نخستین نمایشگاه فن‌آوری‌های نوین در روابط‌عمومی افزود: بخشی از این ناکارآمدی در روابط‌عمومی، معطوف به عدم استفاده از فن‌آوری‌های نوین در این زمینه است؛ زیرا در بسیاری از ادارات، هم‌چنان از روش‌های سنتی برای ارتباط با مخاطب استفاده می‌شود.

میرحسینی ادامه داد: به همین سبب، اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان با مشارکت شهرداری تهران، مجمع شهرداران شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور و هم‌چنین مجموعۀ بازار موبایل ایران، نخستین نمایشگاه ملی فن‌آوری‌های نوین در روابط‌عمومی را طراحی کرده تا فضایی برای ارایۀ این فن‌آوری‌های نوین ارتباطی شکل گیرد.

وی با بیان این‌که این نمایشگاه با مجوز رسمی کمیته نمایشگاهی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، در روزهای 12، 13 و 14 دی‌ماه سال‌جاری در شهر کرمان برگزار می‌شود، گفت: مجموعه‌ای از شرکت‌های فعال و پیشرو در حوزۀ فن‌آوری‌های نوین در روابط‌عمومی، در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

میرحسینی افزود: به پیشنهاد سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، به شکل ویژه از استارتاپ‌های تعریف‌شده در این حوزه جهت حضور در نمایشگاه دعوت شده تا ایده‌های استارتاپی خود را برای عرضه ارایه کنند و به همین جهت با پارک‌های علم و فن‌آوری کرمان و سایر استان‌ها مکاتبه شده تا مراتب به اطلاع شرکت‌های استارتاپی تحت پوشش این پارک‌ها رسانده شود.

وی در پایان از حمایت‌های تحسین‌برانگیز شهردار کرمان قدردانی کرد و افزود: مهندس عالم‌زاده، که جزء جوان‌ترین شهرداران مراکز استان‌های کشور هستند، در برگزاری این رویداد آموزشی و ترویجی نقش مؤثری داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز