استاندار کرمان:

برنامه ششم توسعه مبنای فعالیت های توسعه ای شرق استان قرار گیرد

۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۳۸:۵۰
کد خبر: ۷۹۲۳۱۰
برنامه ششم توسعه مبنای فعالیت های توسعه ای شرق استان قرار گیرد
استاندار کرمان گفت: با توجه به اینکه برنامه ششم توسعه مبنای کار است و در این برنامه نرخ رشد 8.6 درصدی پیش بینی شده است، برای رسیدن به اهداف این برنامه، هرچه سریعتر برش شهرستان فهرج برای برنامه ششم توسعه مشخص شده و مبنای عمل قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمدجواد فدائی در جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید شهرستان فهرج افزود: تا یک ماه آینده فعالیت های مربوط به شهرستان فهرج در برنامه ششم توسعه مشخص می شود و پس از آن به عنوان مبنای کار در این شهرستان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان فهرج از نظر قدمت، مردم بسیار خوب و پتانسل های موجود خود از شهرستان های مهم استان کرمان به شمار می رود، گفت: شاخص های توسعه در این شهرستان از متوسط استان و کشوری کمتر است و تلاش می کنیم که هر چه سریعتر عقب ماندگی ها جبران شده و این شهرستان به سطح قابل قبولی از توسعه برسد.

دکتر فدائی خاطرنشان کرد: طرح جامع گردشگری شرق استان کرمان نیز تدوین شده و در به زودی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان تصویب می شود.

وی ادامه داد: طرح جامع گردشگری شرق استان کرمان پس از تصویب در شورای برنامه ریزی و توسعه استان، مبنای کار در حوزه گردشگری در این منطقه خواهد بود.

در این نشست مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان فهرج مورد بررسی قرار گرفت.

 

نظر شما