معاون امور جوانان وزارت ورزش به کرمان سفر می کند

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۳:۴۴
کد خبر: ۷۹۶۹۸۰
معاون امور جوانان وزارت ورزش به کرمان سفر می کند
محمد مهدی تندگویان، معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور فردا به منظور شرکت در دو برنامه ی مهم به استان کرمان سفر می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با برنا به سفر یک روزه محمد مهدی تندگویان، معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور به استان کرمان اشاره کرد و گفت: این سفر با دو هدف به استان کرمان انجام می شود.

وی هدف نخست از این سفر را حضور وی در جلسه ای ویژه با استانداری و شخص استاندار به منظور انجام هماهنگی های لازم برای تشکیل مجمع ملی سمن های جوانان کشور عنوان کرد.

امیری خراسانی با اشاره به اینکه استان کرمان یکم تا سوم بهمن ماه میزبان مجمع سمن های 31 استان کشور است، افزود: بر این اساس400 جوان به منظور شرکت در این برنامه در کرمان حضور می یابند.

وی پیش بینی کرد: پیرو این اجتماع برزگ، معاون اول رییس جمهور، وزیر اطلاعات، وزیر ارتباطات و چند رییس کمیسیون مجلس شورای اسلامی مهمان این مجمع باشند تا صحبت های دو طرفه بین این عزیزان و جوانان رخ دهد.

امیری خراسانی این رویداد بزرگ را اتفاق مهمی برای حوزه جوانان به ویژه برای استان کرمان دانست و تصریح کرد: در همین برنامه، نخستین انتخابات هیئت رییسه مجمع ملی صورت خواهد گرفت تا برنامه ریزی های امور جوانان در سطح کشور به صورت منظم و سازمان یافته پیگیری شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، هدف دوم سفر تندگویان به استان کرمان را افتتاح دو سالن ورزشی با حضور وی اعلام کرد و یادآور شد: سالن ورزشی شهر محی آباد و سالن ورزشی هوتک، دو سالنی هستند که به لطف خدا و همت عزیزان به مرحله ی بهره برداری رسیده اند و فردا با حضور معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور به صورت رسمی افتتاح می شوند تا در اختیار مردم ورزش دوست این شهرها قرار گیرند.

امیری خراسانی افزود: تندگویان همچنین طی این سفر یک روزه، برای تبادل نظر و همفکری بیشتر در مورد امورات جوانان استان کرمان یک جلسه ویژه با مجمع جوانان استان کرمان دارند.

 

نظر شما