۹ واحد صنفی در رفسنجان بدلیل گرانفروشی پلمب شدند

۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۴۹:۲۰
کد خبر: ۷۹۷۷۳۶
۹ واحد صنفی در رفسنجان بدلیل گرانفروشی پلمب شدند
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: طی دو هفته اخیر و از آغاز اجرای طرح مبارزه با اخلال گران نظام اقتصادی از طریق گرانفروشی،9واحد صنفی متخلف پلمب و برای صاحبان آنان پرونده قضائی تشکیل شد و تعدادی تحت تعقیب قضائی قرار گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین رئیسی نژاد در این خصوص اظهار داشت: شامگاه گذشته نیز در راستای صیانت از حقوق شهروندی دو واحد صنفی بدلیل گرانفروشی و عدم رعایت نکات بهداشتی پلمب شدند.

این مقام قضائی با اشاره به اینکه بازدید های سرزده با قوت تا رسیدن به نتیجه مطلوب استمرار خواهند یافت،عنوان کرد: انجام تخلفات  از سوی برخی  اصناف موجب از بین رفتن اعتبار آن ها خواهد شد.

 دادستان رفسنجان افزود: در ادامه طرح صیانت از حقوق عامه شامگاه  گذشته   قاضی قریب، بازپرس شعبه دوم دادسرای رفسنجان به اتفاق رئیس اداره اماکن ونمایندگان دانشگاه علوم پزشکی ؛صمت وتعزیرات حکومتی از تعدادی از واحدهای صنفی رفسنجان بازدید بعمل آوردند ودر نهایت دو واحد صنفی که از نظر مسائل بهداشتی وگرانفروشی تخلفاتی غیر قابل اغماض داشتند پلمب شدند.

این مقام قضائی  با هشدار  به اینکه  کلیه اصناف باید حقوق شهروندی رارعایت کنند،گفت:در صورت مشاهده تخلف برخورد قانونی می شود و در این رابطه برای متخلفان پرونده  قضائی تشکیل شده است.

 

نظر شما