معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان:

عملیات احداث ساختمان مرکزی ICT کرمان با پیشرفت مناسبی ادامه دارد

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۳۵:۱۱
کد خبر: ۷۹۸۱۸۶
عملیات احداث ساختمان مرکزی ICT کرمان با پیشرفت مناسبی ادامه دارد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان از پیشرفت مناسب عملیات احداث ساختمان مرکزی ICT کرمان (مرکز اطلاعات داده) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی در حاشیه سفر معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور بررسی روند احداث ساختمان مرکزی ICT کرمان اظهار داشت: ساختمان مرکزی ICT کرمان (مرکز اطلاعات داده) به متراژ 5 هزار و 465 متر مربع و در سه طبقه پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه کلنگ‌ این پروژه ابتدای سال جاری توسط رزم‌حسینی استاندار سابق کرمان به زمین زده شد، عنوان کرد: در حال حاضر گودبرداری این پروژه انجام شده و اکنون در مرحله اجرای فونداسیون است.  

موسوی ادامه داد: در سفر معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به کرمان ضمن بازدید از روند اجرای پروژه مرکز اطلاعات داده استان، مباحث مرتبط با خرید میلگرد و راهکارهای تامین و تهیه آن پیگیری شد.

معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: کلیه واحدهای زیر مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مرکز  ICTمستقر می‌شوند و اطلاعات کلی و مورد نیاز شهروندان را از جمله پست، مخابرات و ... به صورت یکپارچه ارائه می‌گردد.

بنا بر این گزارش، طبق برآورد اولیه برای احداث ساختمان مرکزی ICT کرمان (مرکز اطلاعات داده) 96 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در مدت زمان 18 ماه عملیاتی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز