استاندار کرمان در دیدار معاون سازمان محیط زیست کشور:

توسعه و ایجاد اشتغال در استان باید همگام با حفظ محیط زیست باشد

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۱۶:۲۲
کد خبر: ۷۹۹۱۶۰
توسعه و ایجاد اشتغال در استان باید همگام با حفظ محیط زیست باشد
استاندار کرمان گفت: راهکارهای علمی برای توسعه و ایجاد اشتغال در استان باید همگام با حفظ محیط زیست باشد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد جواد فدائی  در دیدار معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور افزود: با توجه به پراکندگی و وسعت استان کرمان، دچار مشکلات متعددی هستیم و از زحمات دکتر جزینی زاده مدیر کل سابق محیط زیست استان برای رفع مسائل زیست محیطی تشکر می کنم.

وی با اشاره به برنامه های خانم شاکری برای توسعه متوازن و پایدار استان همراه با حفظ محیط زیست تصریح کرد: استانداری آمادگی دارد در تمامی مسائل فنی، اجرایی، بودجه ای و عمرانی به حفظ محیط زیست استان کمک کند.

دکتر فدائی با بیان نقش و اهمیت محیط زیست در توسعه استان اظهار کرد: باید با ارائه راه حل های علمی و همگام با حفظ محیط زیست، زمینه لازم را برای توسعه و ایجاد اشتغال در استان فراهم کنیم.

استاندار کرمان با اشاره به درآمد 4 هزار میلیارد تومانی شرکت گل گهر سیرجان افزود:  متأسفانه باوجود چنین معادن درآمدزایی در استان، به لحاظ درآمد سرانه، زیر متوسط کشوری قرار داریم و برای جبران عقب ماندگی های گذشته نیازمند جهشی قوی هستیم.

وی با اشاره به انتصاب اولین بانوی کرمانی به سمت مدیرکل دستگاه اجرایی در استان اظهار کرد: امیدواریم حضور خانم شاکری در مسند مدیر کلی سازمان محیط زیست استان کرمان بتواند زمینه را برای حضور بانوان در سایر مصادر مدیریتی فراهم کند.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست در این دیدار گفت:  محیط زیست دغدغه اصلی مسئولان کشور است و نیازمند نگاهی ویژه در اولویت های استانی به مسائل زیست محیطی هستیم.

اصغر دانشیان با اشاره به ارتباط مسائل زیست محیطی با زندگی مردم افزود: در صورت عدم ارائه راه حلی مناسب برای پساب شمال کشور، زندگی مردم دچار مشکل خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز