باران شدید بیشتر مدارس استان کرمان را به تعطیلی کشاند

۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۴:۴۹:۱۰
کد خبر: ۸۳۴۰۳۷
باران شدید بیشتر مدارس استان کرمان را به تعطیلی کشاند
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در استان کرمان و شدت بارش‌ها، مدارس بیشتر شهرستان های استان کرمان در دو نوبت صبح و عصر در تمام دوره های تحصیلی امروز یکشنبه ۲۵ فروردین ماه ۹۸تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری نسب با اعلام این خبر، افزود:‌ با توجه به فعالیت سامانه بارشی در استان کرمان و شدت بارش‌ها امروز یکشنبه ۲۵ فروردین ماه ۹۸ تمامی مدارس نواحی یک و دو و شهرستان های انار، رفسنجان، راور، زرند، بافت، رابر، ارزوئیه، کهنوج، منوجان، قلعه گنج، فاریاب، عنبرآباد، رودبارجنوب، بردسیر، جیرفت و مناطق ماهان، نوق، کشکوئیه و چترود تعطیل شد.

وی افزود: تمامی مدارس سیرچ و روستاهای کریم آباد، علی آباد، مظفری و جهر از توابع منطقه شهداد و تمامی مدارس مناطق جوزم، دهج و خَبر از توابع شهرستان شهربابک نیز تعطیل شد.

اسکندری نسب با اشاره به تعطیلی تمامی مدارس دهستان دهبکری و سروستان از توابع شهرستان بم به دلیل باران شدید و طغیان رودخانه ها، تاکید کرد: دانش آموزان و والدین محترم می توانند اخبار و اطلاعیه های رسمی و معتبر تعطیلی مدارس استان کرمان را از طریق پورتال اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان و خبرگزاری های رسمی استان دریافت نمایند.

 

نظر شما