کوهنوردان مفقود شده در کوه‌های کرمان نجات یافتند

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۲۲:۳۵
کد خبر: ۸۷۰۰۸۸
کوهنوردان مفقود شده در کوه‌های کرمان نجات یافتند
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: 2 کوهنورد مفقود شده در کوه های هزار راین طی پنج ساعت عملیات جستجو و نجات تیم های این نهاد نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد حیدری پور افزود: پس از تماس تلفنی شب گذشته با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال احمر استان (EOC)، مبنی بر مفقود شدن 2 نفر در ارتفاعات قله هزار راین بلافاصله نیروهای امدادی به محل یاد شده اعزام شدند.

وی اظهار داشت: نجاتگران هلال احمر راین پس از جستجو و پیدا کردن مفقود شدگان در ساعت سه بامداد آنان را تا پایین کوه همراهی کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان عنوان کرد: نجاتگران بخش راین از 17 آبان ماه جاری تاکنون به مدت 24 ساعت در عملیات جستجو و نجات در ارتفاعات هزار امدادرسانی کرده اند.

 

**کوهنورد مصدوم شده در کوه های سه شاخ جوپار نجات یافت

وی همچنین از امدادرسانی نجاتگران تیم کوهستان جمعیت هلال احمر به کوهنورد مصدوم در کوه های سه شاخ جوپار کرمان خبر داد و گفت: تیم 6 نفره از کوهنوردان شیرازی به ارتفاعات سه شاخ کوه های جوپار صعود کرده بودند و یک مصدوم را نجات دادند.

حیدری پور تصریح کرد: نجاتگران تیم کوهستان این نهاد پس از ارزیابی و کمک های اولیه، مصدوم را به پایین کوه و پس از آن به مرکز درمانی استان کرمان انتقال دادند.

وی افزود: تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال احمر استان، از مصدومیت و شکستگی پای کوهنورد شیرازی در ارتفاعات سه شاخ کوه های جوپار آگاه شدیم، بلافاصله نجاتگران تیم کوهستان شهرستان کرمان به این منطقه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: چهار ساعت عملیات در یکی از قله های چهار هزار متری با درجه سختی صعود به نسبت بالا که با نام سه شاخ بزرگ و در ارتفاع چهار هزار و 135 متری از سطح دریا انجام شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز