رئیس کمیته آی‌تی و فنآوری اطلاعات هیئت فوتبال استان کرمان عنوان کرد:

تجهیز هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های استان پهناور کرمان به سیستم اتوماسیون ادرای یکپارچه/ هیئت فوتبال اولین هیئت ورزشی استان است که مجهز به اتوماسیون اداری شد

۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۰:۲۳:۴۹
کد خبر: ۸۸۴۰۸۳
تجهیز هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های استان پهناور کرمان به سیستم اتوماسیون ادرای یکپارچه/ هیئت فوتبال اولین هیئت ورزشی استان است که مجهز به اتوماسیون اداری شد
رئیس کمیته آی‌تی و فنآوری اطلاعات هیئت فوتبال استان کرمان گفت: هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های استان پهناور کرمان از ابتدای شهریور ماه به سیستم اتوماسیون ادرای یکپارچه مجهز می‌شوند.

نجمه مؤمنی در گفت‌وگو با برنا در این خصوص اظهار داشت: در دهه‌های اخیر  مدیریت مدرن در سازمان‌ها به منظور بهره‌برداری صحیح از دانش و توانایی نیروی انسانی، کاهش خطای انسانی، صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها به سمت سازمان الکترونیک در حرکت است.

وی افزود: ایجاد چنین بستری به یقین نیازمند حمایت همه جانبه مدیریت یک سازمان می‌باشد که بحمدالله با شروع دوره ریاست آقای دکتر قرایی، مدیریت نوین و به روز  ایشان با هدف ایجاد تغییرات مثبت، نه تنها شامل کمیته‌های پایه‌ای هیئت استان و رشد فوتبال، بلکه شامل بخش‌های اداری نیز شده است.

مؤمنی با اشاره به پروژه استقرار سازمان الکترونیک ican در هیئت فوتبال اشاره و عنوان کرد: سازمان الکترونیک  ican فراتر از یک اتوماسیون اداری عمل می کند و بر روی این بستر، علاوه بر قابلیت گردش مکاتبات، امکان ارائه سرویس‌های الکترونیکی به کارکنان سازمان و ارباب‌رجوع امکان‌پذیر می‌باشد. همچنین قابلیت ایجاد ارتباط با دیگر نرم‌افزارهای سازمان مانند حسابداری شرکتی، کارگزینی، حضور و غیاب وانبار وجود دارد.

وی ادامه داد: فاز اول راه‌اندازی سازمان الکترونیک ican، استقرار اتوماسیون اداری فرزین به منظور کاهش هزینه‌ها، تسریع در امور مراسلاتی و استفاده بهینه از امکانات موجود هیئت فوتبال است.

مومنی با بیان اینکه اتوماسیون اداری آی‌کن مطابق با استاندارد ISO15408 بوده و همچنین به تائید صلاحیت از مراجع ذیصلاح و  تائیدیه رسمی امنیت و ثبت نرم‌افزار سازمان الکترونیک تحت وب در کشور رسیده است، بیان کرد: با شروع ریاست آقای دکتر  قرایی در هیئت فوتبال استان راه اندازی این اتوماسیون، با اولویت فوری در دستور کار قرار گرفت و پس از فراهم سازی زیرساخت‌ها و پیش‌نیازهای سخت افزاری و نرم‌افزاری در هیئت فوتبال استان راه اندازی شد و هم اکنون تمامی مکاتبات اداری هیئت استان از حالت سنتی و دفتری به اتوماسیون اداری تغییر رویه داده است.

 وی با اشاره به نظر آقای دکتر قرایی ریاست هیئت استان مبنی بر توزیع عادلانه امکانات در هیئت‌های فوتبال سراسر استان خاطرنشان ساخت: به منظور توزیع عادلانه امکانات در هیئت‌های فوتبال سراسر استان و ایجاد سهولت در انجام امور اداری و همچنین تعامل قوی‌تر هیئت‌ فوتبال شهرستان‌ها با یکدیگر و در رأس آن با هیات فوتبال استان، دستور اکید آقای دکتر قرائی استقرار این نرم افزار در هیات های فوتبال شهرستان‌ها بود.

وی اضافه کرد: در این راستا هیئت فوتبال استان اقدام به تهیه لیسانس مورد نیاز این نرم افزار برای هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها نموده و پس از فراهم‌سازی بستر نرم افزاری و به روز رسانی سرور سخت افزاری در مرکز استان و اعلام آمادگی تعدادی از هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها، اولین کارگاه آموزشی خود را در تاریخ ۲۰ مرداد  ۹۸ برگزار کرد.

رئیس کمیته آی‌تی هئیت فوتبال استان کرمان با بیان این که در این نشست که روسای کمیته ‌های فناوری اطلاعات و مسیولین دبیرخانه هیئت‌های فوتبال سیرجان، شهربابک، جیرفت، عنبرآباد، فهرج، بم، زرند و منوجان حضور داشتند، گفت: استفاده از امکانات این نرم‌افزار، دسترسی مدیران و سایر کارکنان به چرخه مکاتبات روزمره و موارد مربوط به مدیریت دبیرخانه‌ها، آموزش داده شد و آموزش و استقرار سایر شهرستان‌ها نیز به محض اعلام آمادگی آنها اجرایی خواهد شد.

مومنی در پایان اضافه کرد: این اتوماسیون شرایط را برای شهرستان‌ها و افرادی که با آن سر و کار دارند به گونه‌ای فراهم می‌کند که در هر زمان و ساعتی از شبانه روز می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند و پاسخگوی فعالیت‌های اجرایی خود باشند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز