اختتامیه دومین جشنواره رسانه های برتر( قلم وعدالت) در کرمان برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۶:۱۵:۲۷
کد خبر: ۸۸۴۳۲۶
اختتامیه دومین جشنواره رسانه های برتر( قلم وعدالت) در کرمان برگزار می شود
معاون رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: مراسم اختتامیه دومین جشنواره رسانه های برتر استان کرمان(قلم و عدالت) با حضور مسئولان کشوری واستانی در تاریخ 26 مردادماه در محل سالن شهید نوروزی زاده دادگستری کرمان برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد باقر اسلامی، در این خصوص اظهار داشت:جناب آقای  آزاد ابراهیم زادگان،رئیس مرکز رسانه قوه قضائیه به همراه آقای مهدی کشتدار،مدیرعامل خبرگزاری میزان میهمان و سخنران ویژه مراسم اختتامیه جشنواره خواهد بود.

این مقام قضائی اعلام کرد:در این مراسم اعضا شورای قضائی استان،مسئولین ومدیران استان نیز حضور خواهند داشت و امام جمعه ، استاندار کرمان و رئیس کل دادگستری استان، نیز سخنرانی می نمایند.

وی  هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد یک رقابت سالم و اصولی در بین اصحاب مطبوعات و توسعه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از رویدادهای حوزه قضایی دانست وافزود: ایجاد زمینه آموزش و بالا بردن آگاهی های حقوقی و قضائی  مردم از طریق رسانه ها  ضرورت دارد.

اسلامی  برگزاری این جشنواره را در راستای قدر دانی و ارج نهادن به تلاش ها و خدمات صاحبان رسانه دراستان دانست و اظهار کرد: برای ارتقاء سطح علمی  و حرفه ای خصوصا دانش حقوقی اصحاب رسانه تلاش می کنیم.

رییس ستاد برگزاری جشنواره "قلم وعدالت" عنوان کرد:اصحاب رسانه در استان کرمان به عنوان یکی ار ارکان مهم جامعه، طی چند سال گذشته همواره همگام و همراه با برنامه های دستگاه قضائی بوده اند .

اسلامی گفت: مراسم اختتامیه دومین  جشنواره با حضور رسانه ها و خبرنگاران برتر در روز26مرداد ماه  برابر با ولادت حضرت امام علی النقی الهادی(ع)و بازگشت آزادگان سرافراز  به میهن اسلامی ،برگزارمی شود،

 

نظر شما