تهدید به انتشار عکس‌های میهمانی!

۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۲۱:۳۰:۱۲
کد خبر: ۸۸۴۳۸۵
تهدید به انتشار عکس‌های میهمانی!
فرمانده انتظامی سیرجان گفت: فردی که با گوشی تلفن‌همراه از سه نفر خانم در مهمانی عکس گرفته و آنها را تهدید کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ محمد‌رضا ایران‌نژاد در‌ این‌‌باره اظهار داشت: چند روز پیش سه نفر خانم با مراجعه به پلیس فتا از موضوعی شکایت کردند. آنها عنوان کردند در یک میهمانی بودیم یک آقایی بدون اجازه از ما با گوشی تلفن همراهش عکسبرداری کرد. ما حجاب نداشتیم و این مرد ما را تهدید به پخش این عکس‌ها می‌کند.

رییس پلیس سیرجان افزود: پس از اعلام شکایت، این مرد از سوی پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد. متهم پس از حضور در پلیس فتا و توقیف ادله گفته من برای دلسوزی عکس‌ها را برای یکی از اقوام‌شان فرستادم که مواظب‌شان باشند و جلوگیری بشود از راه خلاف.

به گفته‌ی سرهنگ ایران‌نژاد؛ عکس‌ها از روی گوشی وی پاک و متهم تحویل مراجع قضایی داده شد.

در همین رابطه سروان مرتضی صفی‌پور رییس پلیس فتا سیرجان گفت: از خانم‌ها می‌خواهیم به این‌گونه میهمانی‌ها نروند و مراقب حریم خصوصی خود باشند. به گفته‌ی وی ممکن است کسانی برای انجام مقاصد سوء در میهمانی‌ها عکسبرداری کنند. وی به موضوع مهمی اشاره و عنوان کرد: اگر چنین اتفاق و یا اتفاق مشابهی برای کسی افتاد اصلا به خواسته آن فرد تن ندهند و حتما به پلیس فتا مراجعه کنند.

 

 

نظر شما