معاون وزیر ورزش و جوانان:

نمایندگان مجلس به تصویب ساختار شورای عالی ورزش کمک کنند /حضور ویژه ایران در المپیک ۲۰۲۰

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۴:۰۸:۳۸
کد خبر: ۸۹۸۶۴۲
نمایندگان مجلس به تصویب ساختار شورای عالی ورزش کمک کنند /حضور ویژه ایران در المپیک ۲۰۲۰
معاون امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان، خطاب به نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس به وزارتخانه در زمینه تصویب ساختار شورای عالی ورزش کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ جمشید تقی زاده در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه نمایندگان استان کرمان از تاثیرگذارترین افراد در مجلس شورای اسلامی هستند، با تقدیر از فعالیت های مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان کرمان، اظهار کرد: جایگاه کنونی آقای امیری خراسانی در کیش به منزله معاونت وزیر است.

وی در ادامه افزود: شرایط کشور وظیفه صدچندانی به عهده جوانان کشور گذاشته و در حالی که دشمن تلاش می کند امید را از جامعه بگیرد، باید به کمک جوانان و در ورزش؛ امید و نشاط در جامعه جاری شود.

تقی زاده تصریح کرد: اهتزار پرچم جمهوری اسلامی در اقصی نقاط دنیا، صحنه بین المللی مبارزه مستقیم ورزشکاران ماست تا بتوانند ایران را در دنیا مطرح کنند و تکلیف وزارت ورزش بیش از دیگر وزارتخانه هاست تا امید را در جامعه جاری کند و این افتخارآفرینی های قهرمان‌هایی که تلاش زیادی می کنند، کار بسیاری بزرگی است.

معاون امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: ما در پیشانی مبارزه هستیم و دشمن تلاش می کند تا اجازه ندهد، جمهوری اسلامی در صحنه های جهانی حضور داشته باشد اما ما در المپیک 2020 توکیو، نشان می دهیم که نقش ویژه ای در ورزش دنیا داریم و سهمیه استان کرمان در این زمینه کاملا مطرح است.

وی افزود: سازمان های مردم نهاد سطح کشور نتیجه عملکرد حوزه ورزش و جوانان است که در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و کارآفرینی فعالیت می کنند و 2 هزار و 800 سمن در دولت تدبیر و امید ایجاد شده است.

تقی زاده با اشاره به معرفی 4 مدیرکل جدید در یک ماه اخیر در سطح کشور اظهار کرد: میانگین سنی این مدیران 39 سال است و انتخاب آقای پاریزی در استان کرمان به معنی این است که باید همه در کنار ایشان بوده و کمک کنند تا ورزش استان کرمان به روزهای اوجی که در گذشته داشته، برگردد.

معاون امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان  در پایان خطاب به نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس به وزارتخانه در زمینه تصویب ساختار شورای عالی ورزش کمک کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز