مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کرمان:

توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان کرمان را پیگیری خواهیم کرد

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۴:۰۸:۰۶
کد خبر: ۸۹۸۶۴۷
توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان کرمان را پیگیری خواهیم کرد
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان کرمان را به‌صورت جدی پیگیری خواهیم کرد و پروژه‌های عمرانی استان را به دقت رصد و به بهره‌برداری خواهیم رساند و از ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی در این حوزه بهره خواهیم گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ میثم پاریزی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان افزود: نهایت تلاش خود را برای پیشبرد اهداف ورزشی استاندار و وزارت ورزش و جوانان به کار خواهیم بست که بتوانیم با تلاش مضاعف ورزش استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی اظهار داشت: هیات ها و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها با نهایت دقت و پیگیری، شجاعانه و خطرپذیر باید در راستای رشد و ارتقای ورزش استان، تلاش و فعالیت کنند که این امر اولویت ما است.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کرمان گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان کرمان را به‌صورت جدی پیگیری خواهیم کرد و پروژه‌های عمرانی استان را به دقت رصد و به بهره‌برداری خواهیم رساند و از ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی در این حوزه بهره خواهیم گرفت.

پاریزی ادامه داد: برنامه‌ریزی این اداره‌کل باید به نحوی باشد که مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی را به سمت عدالت اجتماعی سوق دهیم زیرا رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی نیاز به بستر و زیرساخت‌های ورزشی دارد.

وی گفت: توسعه متوازن در حوزه ورزش قهرمانی دنبال می شود، حضور ورزشکاران در المپیک و پاراالمپیک نشان دهنده ظرفیت ورزش قهرمانی استان است.

وی با تاکید بر اینکه اعتقاد ویژه به حوزه بانوان داریم زیرا بانوان کرمانی نشان دادند که ظرفیت کسب سهمیه و سکو را دارند بیان کرد: آسیب‌های اجتماعی باید با حساسیت بالا دنبال و بستر کاهش آسیب ها فراهم شود لذا باید بتوانیم نمود این امر را در جامعه مشاهده کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز