مدرس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی:

به هر استانی مجوز برگزاری کلاس سطح دو آسیا نمی‌دهند/شرکت در دوره آموزشی مربیگری سطح دو فوتسال آسیا یک افتخار و امتیاز است

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۱۷:۲۸
کد خبر: ۹۰۷۴۹۶
به هر استانی مجوز برگزاری کلاس سطح دو آسیا نمی‌دهند/شرکت در دوره آموزشی مربیگری سطح دو فوتسال آسیا یک افتخار و امتیاز است
مدرس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه دوره ی خیلی مهمی است و به هر استانی مجوز برگزاری کلاس سطح دو آسیا نمی دهند، بیان داشت: اگر شما امروز اینجا هستید، بدانید یک افتخار و امتیاز نصیب شما شده، پس از این امتیاز به نحو احسنت استفاده کنید، چرا که شاید هزاران نفر در ایران باشند که لول یک آسیا را داشته باشند و منتظر برگزاری چنین دوره ای باشند و این فرصت به آنها داده نشده باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ابوالقاسم عارفیان مدرس دوره آموزشی مربیگری سطح دو فوتسال آسیا در مراسم افتتاحیه این کلاس آموزشی به میزبانی کرمان گفت: خداوند را شاکرم که به من توانایی، نیرو و قابلیت داد که بتوانم دوره ای دیگر را سپری کنم.

وی از تلاش‌های فدراسیون فوتبال و کمیته آموزش این فدراسیون به منظور رصد، حمایت و برگزاری کلاس های آموزشی فوتبال، فوتسال، ساحلی و .. در سراسر ایران قدردانی کرد و افزود: از دست اندرکاران این دوره آموزشی در کرمان نیز تشکر می کنیم که واقعا زحمات زیادی برای هماهنگی و برگزاری این دوره کشیدند.

عارفیان با بیان اینکه تعلق خاطر خاصی به استان کرمان دارم و استان کرمان و مردمش را دوست دارم، تصریح کرد: خوشحالم اینجا هستم و خدا را شاکرم که سطح دو آسیا که یکی از بالاترین رتبه های فوتسال در آسیاست، را در اینجا می گذرانم.

وی با اشاره به اینکه دوره خیلی مهمی است و به هر استانی مجوز برگزاری کلاس سطح دو آسیا نمی دهند، بیان داشت: اگر شما امروز اینجا هستید، بدانید یک افتخار و امتیاز نصیب شما شده، پس از این امتیاز به نحو احسنت استفاده کنید، چرا که شاید هزاران نفر در ایران باشند که لول یک آسیا را داشته باشند و منتظر برگزاری چنین دوره ای باشند و این فرصت به آنها داده نشده باشد.

عارفیان ابراز امیدواری کرد: همه مربیان بتوانند به روز شوند تا فوتسال کشور از علم و دانش آنها به نحو احسنت استفاده کند.

وی با اعلام اینکه مدرسان ایرانی همه قوی هستند، از هیئت فوتبال استان کرمان قدردانی کرد که از بین مدرسان ایران، وی را به عنوان مدرس این دوره انتخاب کرده اند.

عارفیان با اشاره به اینکه با برنامه ای که چیده ام، امید می رود کلاس فوق العاده ای داشته باشیم و یکی از بهترین کلاس ها در سطح آسیا شود، ابراز امیدواری کرد: سال‌های آینده شاهد نتایج گهربار این کلاس باشیم.

وی افزود: واقعا فوتسال توانایی ش را دارد که جوانان یک شهر را ساپورت کند و این نشان می دهد، فوتسال در بین همه افشار جامعه محبوبیت دارد و این مسئولیت ما را سنگین تر می کند تا بیشتر به ارتقاء سطح کیفی خود برسیم.

عارفیان از دست اندرکاران  برگزاری دوره تشکر کرد و با اعلام اینکه کار بزرگی انجام شده، قول مساعد داد: تمام توانش را به کار ببرد تا کلاسی در شأن استان کرمان برگزار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز