تکلیف تیم‌های حاضر در دور دوم مسابقات فوتبال جوانان زیر ۱۷ سال استان کرمان مشخص شد

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۱:۱۳:۰۵
کد خبر: ۹۰۷۷۸۵
تکلیف تیم‌های حاضر در دور دوم مسابقات فوتبال جوانان زیر ۱۷ سال استان کرمان مشخص شد
دبیر هیئت فوتبال استان کرمان گفت: با اتمام دور اول مسابقات فوتبال جوانان زیر 17 سال استان کرمان، تکلیف تیم‌های صعودکننده به دور دوم این مسابقات مشخص شد.

جواد یزدپور در گفت‌وگو با برنا در این خصوص اظهار داشت: دور اول این مسابقات در دو گروه از اوایل شهریور ماه آغاز شد.

وی افزود: این مسابقات با شرکت ده تیم به میزبانی شهرستان‌های کرمان و راور برگزار شد که تیم‌های امیران کرمان، کوروش کرمان، مس کرمان، سرخابی کرمان و تکنیک در گروه الف و تیم‌های آبی‌پوشان سیرجان، فتح‌المبین جیرفت، هلال راور، مس شهربابک و گل‌گهر سیرجان در گروه ب این رقابت‌ها قرار گرفتند.

یزدپور با بیان این که از هر گروه دو تیم به دور بعد صعود کردند، بیان کرد: تیم‌های امیران کرمان و مس کرمان از گروه اول و تیم‌های گل‌گهر سیرجان و مس شهربابک هم از گروه ب این رقابت‌ها به دور دوم صعود کردند.

وی ادامه داد: تیم امیران کرمان روز جمعه 19 مهر ماه از ساعت چهارده و سی دقیقه در دور رفت مرحله دوم در ورزشگاه سلیمی‌کیا میزبان گل‌گهر سیرجان خواهد بود و تیم  مس شهربابک هم در همان روز جمعه 19 مهر ماه در ورزشگاه تختی این شهر، میزبان جوانان زیر 17 سال مس کرمان در ساعت چهارده سی دقیقه است.

یزدپور با اشاره به این که این مسابقات براساس قوانین و مقررات فدراسیون انجام می شود، تصریح کرد: در دور برگشت مرحله دوم هم در روز چهارشنبه 24 شهریور از ساعت 14 و سی دقیقه مس کرمان در ورزشگاه اختصاصی مس میزبان شهربابکی‌ها خواهد بود و گل‌گهر هم در ورزشگاه تختی شهر سیرجان از ساعت 14 و سی دقیقه میزبان امیران کرمان خواهد بود.

وی اضافه کرد: پس از پایان دور دوم تکلیف فینالیست‌های این مسابقات مشخص خواهد شد و برنامه زمانبندی این مسابقات هم متعاقبا اعلام می‌شود.

یزدپور در پایان گفت: آقای دکتر قرایی برای فوتبال پایه اهمیت زیادی قائل هستند و همین مهم باعث شده که ما در تمامی رده‌های سنی مسابقات‌مان به خوبی و نظم بسیار برگزار شوند.

زیر 17 سال استان

نظر شما