به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت؛

تکریم جایگاه نیروی انتظامی توسط اعضای هیئت فوتبال جیرفت

۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۰۷:۲۶:۵۵
کد خبر: ۹۰۸۱۷۵
تکریم جایگاه نیروی انتظامی توسط اعضای هیئت فوتبال جیرفت
به مناسبت هفته نیروی انتظامی و در راستای تجلیل از خادمان عرصه امنیت، رئیس و اعضای هیئت فوتبال جیرفت، با حضور در مقر فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان، با اهدا لوح سپاس به فرمانده نیروی انتظامی، مراتب قدردانی خود را از زحمات این مجموعه اعلام داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی جلالی رئیس هیئت فوتبال جیرفت، در این دیدار، ضمن تقدیر از زحمات مجموعه نیروی انتظامی در تامین امنیت جیرفت، حمایت های سرهنگ محمدرضایی فرمانده انتظامی این شهرستان، در راستای تامین امنیت در رویدادهای فوتبالی شهرستان را ارج نهاد و گفت: امنیت، به عنوان زیربنای کلیه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی، مرهون زحمات بزرگمردانی چون شماست که از تمام توانتان برای حفاظت از مال، جان و ناموس جامعه مایه گذاشته اید و شهدای والا مقام امنیت، مهر تاییدی بر این ادعاست.

سرهنگ محمدرضایی فرمانده انتظامی جیرفت نیز با تقدیر از فعالیت های هیئت فوتبال در دوره اخیر، آمادگی خود را برای استقرار امنیت در اماکن ورزشی این شهرستان اعلام کرد.

گفتنی است تجلیل از نیروی انتظامی طرحی است که در شورای سیاستگذاری هیئت فوتبال استان کرمان تدوین شده و در تک تک شهرستان‌های استان وسیع کرمان انجام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز