مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

مدارس از پرداخت قبوض آب، برق و گاز معاف هستند

۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۸:۱۸:۰۳
کد خبر: ۹۱۰۳۲۴
مدارس از پرداخت قبوض آب، برق و گاز معاف هستند
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: توجه به آموزش و پرورش شرق استان ضروری است و مدارس از پرداخت قبوض آب، برق و گاز معاف هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری نسب در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بم با بیان اینکه مردم بم همچون گذشته استوار بر تارک نظام جمهوری اسلامی خواهند درخشید، افزود: شورای آموزش و پرورش بهترین ظرفیت در هر شهرستان و منطقه است که در آن مسئولان رده بالای محلی حضور دارند و می‌توان از این ظرفیت بالا در جهت توسعه و پیشرفت نظام تعلیم و تربیت استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه در قانون هیچ شورایی جایگاه شورای آموزش و پرورش را ندارد و شورای آموزش و پرورش در جایگاه بالایی قرار گرفته است، گفت: تلاش ما این است که حوزه شرق استان مورد توجه جدی قرار گیرد و در تمامی زمینه‌ها کمبودهای آن مرتفع شود و در این زمینه جذب اعتبارات دولتی و غیردولتی و حضور خیران در این امر ضروری است.

اسکندری نسب با اشاره به اینکه بخشی از درآمدهای اختصاصی شهرستان بم برای ساخت مراکز رفاهی و درمانی اختصاص خواهد یافت، اظهارداشت: هیچ دستگاهی نباید آب، برق و گاز مدارس را قطع کند، زیرا در قانون مدارس معاف از پرداخت هزینه های آب و گاز شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تبدیل به احسن کردن زمین های مازاد و تجاری آموزش و پرورش را برای کسب درآمد ها و افزایش درآمدهای اختصاصی در حوزه تعلیم و تربیت لازم و ضروری دانست و بیان داشت: همه دستگاه ها باید به کمک آموزش و پرورش بیایند، تا خیرین بتوانند در حوزه مدرسه‌سازی بدون هیچ موانعی کار مدرسه‌سازی را انجام دهند.

وی با اشاره به این که زینت بخش نظام جمهوری اسلامی نیست که روز به روز بر تعداد بیسوادان آن افزوده شود، خاطرنشان کرد: همه مسئولان و آحاد مردم باید به کمک آموزش و پرورش بیایند تا درصد با‌سوادی در شهرستان‌ها و مناطق به‌خصوص در شهرستان بم به ۱۰۰ درصد برسد.

احمد اسکندری نسب با اشاره به اینکه شناسایی بی سوادان برای ما خیلی ضروری و مهم است، افزود: باید در این زمینه بسیج عمومی صورت گیرد و همه به کمک آموزش و پرورش بیایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز