کشف ۱۲۱ کیلوگرم تریاک در عملیات یگان تکاوری ۱۱۶ کهنوج

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۱:۱۴:۵۴
کد خبر: ۹۱۳۰۰۱
کشف ۱۲۱ کیلوگرم تریاک در عملیات یگان تکاوری ۱۱۶ کهنوج
سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر از کشف 121 کیلو و800گرم تریاک در عملیات بامداد گذشته مآموران یگان تکاوری 116 کهنوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ عبدالعلی روانبخش در تشریح این خبر گفت:مآموران یگان تکاوری 116 کهنوج با انجام کار اطلاعاتی از تبادل یک محموله موادمخدر بین دو قاچاقچی مطلع شدند.

وی افزود: در این رابطه مآموران حوالی بامداد گذشته با استقرار در محور قلعه گنج به یک دستگاه خودروی زانتیا مشکوک شده و راننده آن را دستگیر کردند که در ادامه مشخص شد فرد دیگری قصد تحویل یک محموله مواد مخدر به این فرد را داشته است.

سرهنگ روانبخش بیان داشت: در ادامه مآموران با استقرار در یک نقطه دیگر به سرنشین یک دستگاه خودروی پژو دستور ایست دادند که این خودرو از محل متواری شد.

سرهنگ روانبخش تصریح کرد: در ادامه راننده و سرنشین این خودرو پس از مواجهه با تعقیب و مراقبت پلیس خودروی خود را رها و به سمت مـآموران تیراندازی کردند که نهایتا با برتری آتش مآموران دستگیر شدند.

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر یادآور شد: از خودروی قاچاقچیان 80 کیلو و 900گرم تریاک به همراه 2 قبضه اسلحه ممنوعه و مقادیری مهمات کشف شد که در ادامه مآموران با تکمیل اقدامات اطلاعاتی از ورود یک دستگاه خودروی مزدا سواری حامل مواد به بخش چاه حاجی شهرستان کهنوج مطلع و با استقرار نامحسوس در محور اصلی این بخش این خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ روانبخش تصریح کرد: راننده این خودرو با استفاده از تاریکی شب از دید مآموران خارج شد که از این خودرو نیز 40 کیلو و900 گرم تریاک کشف شد؛ تلاش پلیس برای شناسائی و دستگیری قاچاقچی فراری ادامه دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز