آزادی ۱۵ زندانی و رهایی یک نفر از قصاص در کرمان

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۳:۲۹:۴۰
کد خبر: ۹۲۰۵۰۶
آزادی ۱۵ زندانی و رهایی یک نفر از قصاص در کرمان
رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: امروز ۱۵ نفر زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان و یک نفر محکوم به قصاص بعد از تحمل ۱۷ سال حبس و با گذشت اولیای دم از زندان آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یدالله موحد در جلسه هیئت امنای ستاد دیه نمایندگی استان کرمان اظهارداشت: امروز ۱۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد و محکومان مالی زندان های استان کرمان با کمک خیران آزاد می شوند.

وی افزود: همچنین یک نفر محکوم به قصاص بعد از ۱۷ سال تحمل حبس و با گذشت اولیای دم و با تلاش مدیر زندان و مددکاران با پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان دیه، امروز آزاد شد.

موحد تصریح کرد: صندوق تامین خسارت های بدنی برای پیشگیری از صدمات بدنی غیرعمدی و حوادث جاده ای موظف است در فرهنگسازی و پیشگیری کار کند و مدیرعامل صندوق کشور در سفر به کرمان اعلام آمادگی کرده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: باید در سطح استان در راستای پیشگیری برنامه ریزی و ساختار مشخص شود تا کار را پیگیری کنیم.

 

گفتنی است قاتل طی این مدت در برنامه های فرهنگی و ورزشی زندان حضور فعال و موثری داشته است به نحوی که طی این سال ها موفق به حفظ 24 و نیم جزء از قرآن کریم شده است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز