استاندار کرمان:

توسعه گردشگری هنری در کرمان را دنبال می‌کنیم

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۰۸:۴۵:۴۹
کد خبر: ۹۲۱۶۳۸
توسعه گردشگری هنری در کرمان را دنبال می‌کنیم
استاندار کرمان گفت: کرمان ظرفیت‌های خوبی برای توسعه موسیقی نواحی دارد و به دنبال توسعه گردشگری هنری و به ویژه گردشگری موسیقی هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد جواد فدائی از توسعه موسیقی مقامی و نواحی و گردشگری موسیقی در استان کرمان خبر داد و اظهار امیدواری کرد اجرای موسیقی مقامی و نواحی در شب های کرمان استمرار یابد.

استاندار  کرمان خاطر نشان کرد: کرمان ظرفیت‌ها و استعدادهای خوبی در حوزه موسیقی نواحی دارد.

 دکتر محمدجواد فدائی در آئین آغازین دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران که با حضور سیدمحمدمجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و میهمانان و هنرمندانی از سراسر کشور در مجموعه گنجعلیخان شهر کرمان برگزار شد اظهار داشت: جشنواره ملی موسیقی نواحی رویداد بسیار بزرگی در حوزه موسیقی کشور است.

وی با بیان اینکه استان کرمان سال‌هاست که افتخار میزبانی هنرمندان این جشنواره را دارد افزود: این جشنواره در توسعه گردشگری استان کرمان و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان نقش بسیار مهمی دارد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در استان کرمان دنبال توسعه گردشگری هنری به‌ویژه گردشگری موسیقی هستیم افزود: موسیقی مقامی و نواحی استان کرمان را توسعه خواهیم داد.

دکتر فدائی با اشاره به تفاهم نامه‌هایی که با وزارت فرهنگ و ارشاد برای توسعه گردشگری هنری در کرمان بسته شده عنوان کرد: تاکنون شاهد چند رویداد هنری بزرگ در استان براساس این تفاهمنامه‌ها بوده‌ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز