بارش‌ها در آبان بیش از میزان متوسط

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۷:۰۵:۴۲
کد خبر: ۹۲۲۱۲۷
بارش‌ها در آبان بیش از میزان متوسط
مدیرکل هواشناسی استان کرمان به پیش‌بینی فصلی وضعیت جوی استان پرداخت و گفت: بارش‌ها در آبان بیش از میزان متوسط و آذر ماه در کشور شاهد بارندگی متوسط و کمی پایین‌تر را شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ جدیدی در نشست ستاد بحران استان ادامه داد: در بهمن ماه میزان بارندگی استان کرمان در محدوده میانگین و بخش‌های جنوبی زیر میزان میانگین خواهد بود.

جدیدی افزود: سامانه بارشی که برای روزهای آینده پیش‌بینی شده است، چندان فعال نیست و نقشه‌ها فعالیت زیادی را نشان نمی‌دهند.

مدیرکل هواشناسی استان کرمان عنوان کرد: استان کرمان تاکنون 3.7 درصد بارش‌های سال زراعی را دریافت کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان نیز در این جلسه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای هجوم ملخ‌های صحرایی در سال جاری اشاره داشت و خواستار تخصیص اعتبار و کمک برای مقابله با آنها شد.

برپایه این گزارش مدیرکل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان در ادامه این جلسه به لزوم ارائه آمار دقیق شهرستان‌ها از وضعیت روستاها، خودروهای سنگین و نیمه سنگین، زمین‌های خالی دارای امکانات آب و برق و گاز برای ایجاد اردوگاه، انبارها و اقلام کالا، محورها و فاصله با شهرستان‌های مجاور، بیمارستان‌ها و مدارس و مساجد به لحاظ نوع سازه و جمعیت تحت پوشش شد.

وی عنوان کرد: این اطلاعات در زمان بحران بسیار کمک‌کننده خواهد بود و زمان رسیدگی را به حداقل ممکن می‌رساند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز