مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان:

گازرسانی به ۱۳ محور صنعتی کرمان در سال‌جاری دنبال می‌شود

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۸:۱۲:۲۹
کد خبر: ۹۲۲۱۵۰
گازرسانی به ۱۳ محور صنعتی کرمان در سال‌جاری دنبال می‌شود
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: «برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۱۳ محور صنعتی استان تا پایان سال‌جاری انجام شده است».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ منوچهر فلاح اظهار کرد: «با توجه به نامگذاری سال ۹۸ با عنوان سال رونق تولید، یکی از اهداف شرکت گاز استان در این سال گازرسانی به صنایع کوچک و بزرگ استان است که برای ۱۳ محور صنعتی برنامه‌ریزی انجام شده، برای هشت محور صنعتی پیمانکار اجرایی انتخاب و پنج محور صنعتی دیگر در مرحله‌ی انتخاب پیمانکار قرار دارند».

وی افزود: «پیش‌بینی می‌شود با گازرسانی به این صنایع بیش از ۶۰ میلیون لیتر از ۱۵۵ میلیون لیتر فرآورده‌ی مصرفی استان صرفه‌جویی شود که این اقدام تاثیر بسزایی در جلوگیری از قاچاق سوخت مایع خصوصا در مناطق جنوبی استان دارد».

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان به تعهد شرکت گاز استان در سال ۹۸ به صنایع استان اشاره کرد و ادامه داد: «میزان تعهد شرکت گاز استان ظرفیت‌سازی برای صنایع به میزان ۷۰ هزار مترمکعب گاز طبیعی است که خوشبختانه تاکنون ۹۳ هزار مترمکعب گاز طبیعی صنایع تامین شده است و اینک با گذشت هفت‌ماه از سال‌جاری با برنامه‌ریزی‌های مدون انجام شده بیش از ۱۳۰ درصد تعهد محقق شده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد بسیار چشمگیری داشته است».

وی گفت: «با همکاری هرچه بیشتر دستگاه‌های مرتبط استان، با گازرسانی به صنایع کوچک و بزرگ استان گام موثری در جهت پیشبرد اهداف اقتصادی جامعه و رونق تولید و کشاورزی در استان برداشته خواهد شد».

فلاح خاطرنشان کرد: «از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون یک‌هزار و ۲۰۰ کیلومتر شبکه‌ی تغذیه و توزیع گاز طبیعی در استان اجرا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تقریبا دو برابر شبکه‌گذاری در سطح استان صورت گرفته است».

وی افزود: «همچنین تاکنون ۵۳ شهر، یک‌هزار و ۱۸۰ روستا، ۷۸ جایگاه CNG و ۷۸۴ واحد صنعتی کوچک و بزرگ در این استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته است و در مجموع ۶۳۹ هزار مشترک در سطح استان جذب شده است».

 

نظر شما