معاون فرهنگی اوقاف کرمان:

۱۰ زندانی جرایم غیرعمد از محل نیات وقف آزاد شدند

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۷:۲۳:۲۲
کد خبر: ۹۲۳۷۶۲
۱۰ زندانی جرایم غیرعمد از محل نیات وقف آزاد شدند
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمان از اجرای مرحله‌ی دوم طرح آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد از محل اجرای نیات وقف و خیران در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت‌الاسلام رضا حدادی با اشاره به اجرای طرح آزادسازی زندانیان جراید غیرعمد گفت: «به مناسبت ۱۷ ربیع‌الاول، سالروز میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و هفته وحدت مرحله‌ی دوم این طرح توسط سازمان اوقاف در سراسر کشور برگزار می‌شود».

وی افزود: «با هدف حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند در قالب این طرح با جمع‌آوری مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال از محل درآمد موقوفات بلامانع طرح افق، متولیان موقوفات و خیران، مقدمات آزادسازی ۱۰ نفر از مددجویان زندان استان با اجرای این حرکت خیرخواهانه انجام می‌شود».

حدادی بیان کرد: «با برگزاری مرحله‌ی اول این طرح هم‌زمان با عید غدیر وسیله‌ی آزادی پنج زندانی زندان مرکز کرمان و بافت فراهم شد».

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان کرمان یکی از اقدامات اجرایی این اداره در حوزه‌ی مشکلات اجتماعی را راه‌اندازی دفاتر طرح افق در اماکن متبرکه

بیان کرد و گفت: «تاکنون ۲۲ دفتر طرح افق در بقاع متبرکه استان راه‌اندازی شده که این مراکز در حوزه‌های فرهنگی، قرآنی و اجتماعی به مردم خدمات می‌دهند».

وی ادامه داد: «آسیب‌‌شناسی، دستگیری، کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و حمایت از نیازمندانی که از هیچ پوشش حمایتی بهره‌مند نیستند، ازجمله اهداف تأسیس مراکز طرح افق در اماکن متبرکه است». /

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز