داوطلبان انتخابات یازدهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی از امروز نام‌نویسی می‌کنند

آغاز نام‌نویسی داوطلبان در ۹ حوزۀ اصلی در استان

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۹:۱۹:۵۲
کد خبر: ۹۳۰۲۷۸
آغاز نام‌نویسی داوطلبان در ۹ حوزۀ اصلی در استان
استاندار کرمان گفت: «از کسانی که در خود این توانایی را می‌بینند که قوانین خوب تنظیم کنند، دعوت می‌کنیم برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی داوطلب شوند و دست مردم نیز باز است که از بین افراد بیشتری انتخاب کنند».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدایی در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمان هم‌زمان با آغاز ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: «طبق قانون از امروز ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس آغاز شده و تا ۱۶ آذرماه ادامه دارد».

وی افزود: «در همه‌ی فرمانداری‌های سطح استان کرمان امکانات لازم برای ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد».

فدایی در ادامه بیان کرد: «مجلس جایگاه بسیار مهمی دارد و همه‌ی مردم به اهمیت آن واقف هستند زیرا هر کاری در کشور برای توسعه و حل مشکلات مردم بخواهد انجام بشود مبتنی بر قانون است و مجلس قوانین کارا، مترقی و خوب تنظیم می‌کند و قوانین مشکلات مردم را حل می‌کند.».

وی گفت: «از کسانی که در خود این توانایی را می‌بینند که قوانین خوب تنظیم کنند، دعوت می‌کنیم برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی داوطلب شوند و دست مردم نیز باز است که از بین افراد بیشتری انتخاب کنند».

استاندار کرمان افزود: «امیدواریم انتخاباتی قانونی، سالم و پرشور داشته باشیم و مردم با رضایتمندی در انتخابات شرکت کنند».

وی اظهار کرد: «ثبت‌نام از نامزدهای یازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی در ۹ حوزه‌ی اصلی در استان کرمان و وزارت کشور انجام می‌شود».

علی بابایی فرماندار کرمان نیز در این بازدید گفت: «با دستور وزیر کشور فرآیند ثبت‌نام در کرمان هم‌زمان با کشور آغاز شده و همکاران ما با هماهنگی آمادگی کامل انجام کار را دارند و امیدواریم مشارکت فعال و خوبی در ثبت‌نام نامزدها و رای‌گیری داشته باشیم».

وی افزود: «اولین مرحله بعد از نام‌نویسی، تشکیل هیات‌های اجرایی انتخابات است که طی پنج روز آینده باید تشکیل شود و بعد از آن براساس دستورالعمل‌ها جلسات ادامه می‌یابد و همه‌ی فرآیندها را در موعد قانونی انجام خواهیم داد».

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان بیان کرد: «از امروز تا ۱۶ آذرماه از ساعت ۸ تا ۱۸ ثبت‌نام کاندیداهای نمایندگی مجلس در فرمانداری کرمان انجام می‌شود».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز