فرمانده انتظامی استان کرمان:

۳۶۰۰ متهم در رزمایش ذوالفقار جنوب استان دستگیر شدند

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۰:۵۴:۱۳
کد خبر: ۹۳۰۳۶۰
۳۶۰۰ متهم در رزمایش ذوالفقار جنوب استان دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: « سه هزار و ۶۰۰ متهم که جرایم مختلفی مرتکب شده بودند در رزمایش ذوالفقار جنوب استان دستگیر شدند».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به برگزاری رزمایش ذوالفقار با حضور تیم‌های تخصصی پلیس و یگان‌های مختلف نیروی انتظامی در جنوب استان کرمان اظهار کرد: «صبح روز دوشنبه چهارم آذرماه، عملیات ذوالفقار با رمز یارسول‌الله با توان عملیاتی مناسبی در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان آغاز شد».

وی بیان کرد: «عملیات دستگیری مجرمانی که شناسایی شده بودند، عوامل راه‌اندازی اماکن فساد و مراکز خرید و فروش مواد مخدر و سارقان و اشرار مسلح با اقدام غافلگیرانه ماموران جان برکف ما، بعد از قرائت زیارت عاشورا آغاز شد».

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان این‌که در این عملیات، بیش از تصور ما مهمات و سلاح‌هایی که با آن‌ها ارتکاب جرم انجام می‌شد از متهمان کشف شد، افزود: « سه هزار و ۶۰۰ متهم که جرایم مختلفی مرتکب شده بودند در رزمایش ذوالفقار جنوب استان دستگیر شدند».

وی ادامه داد: «در حوزه‌ی برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، بیش از سه تن انواع مواد مخدر کشف و تعداد ۸۵ نفر از قاچاقچیان دستگیر شدند».

ناظری گفت: «در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان ۱۸۰ مکان خرده‌فروشی مواد مخدر مورد پاک‌سازی قرار گرفت و همچنین ۲۷۲ منطقه‌ی روستایی و ۴۶۰ محله‌ی شهری پاک‌سازی شد».

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان این‌که یک‌هزار و ۱۲۰ متهم فراری در این طرح دستگیر شدند، افزود: «۲۹ نفر از قاتلان فراری که با دلایل واهی خود اقدام به قتل مسلحانه کرده بودند نیز دستگیر شدند».

وی اظهار کرد: «۲۱ نفر از سارقان مسلح و ۳۰ سارق زورگیر و به عنفی که امنیت منطقه را خدشه‌دار کرده بودند مورد ضربه قرار گرفته و دستگیر شدند».

ناظری بیان کرد: «۶۵۰ مورد کشفیات اموال سرقتی ماحصل این رزمایش بود و در برخورد با قاچاقچیان سوخت نیز قریب به ۴۰۰ هزار لیتر سوخت که به شکل ماهرانه‌ای با بارنامه‌های جعلی از مبادی رسمی سوختگیری کرده بودند توقیف شدند».

وی با بیان این‌که تعداد زیادی از کارگاه‌های ساخت مشروبات الکلی مورد ضربه‌ی پلیس قرار گرفت یادآور شد: «۱۳۳ نفر در حوزه‌ی قاچاق کالا و سوخت دستگیر شدند و تعداد زیادی از مجرمان فراری این بخش نیز دستگیر شدند».

فرمانده انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: «پلیس راهور نیز در حوزه‌ی ترافیک، بیش از ۱۱ هزار اِعمال قانون و توقیف یک‌هزار و ۳۰۰ خودرو و موتورسیکلت متخلف را در کارنامه‌ی خود به ثبت رساند».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز