آتش‌نشانان کرمانی ۳۵۲ عملیات انجام دادند

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۱:۲۱:۳۹
کد خبر: ۹۳۰۳۸۵
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از انجام 182 مورد عملیات اطفای حریق و 170 مورد عملیات امداد و نجات در آبان‌ماه سال‌جاری در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا میرزایی ضمن اعلام این خبر گفت: در آبان‌ماه در مجموع 182مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاده که از این تعداد 63 مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، 31 مورد مربوط به وسایل نقلیه، 43 مورد مربوط به منازل مسکونی، 14مورد مربوط به مراکز تجاری و 31 مورد مربوط به جنگل و درختان بوده است.

وی هم‌چنین به انجام 170 مورد عملیات امداد و نجات در مدت‌زمان یادشده اشاره کرد و افزود: از این تعداد 42 مورد زنده‌گیری حیوانات خطرناک و آزاردهنده، 31 مورد زنده‌گیری مارهای سمی و غیرسمی، 38 مورد چیدن حلقه و قفل، 19 مورد امداد آسانسور، 14مورد امداد تصادفات خودرویی، دو مورد سقوط از کوه و ارتفاع، یک مورد سقوط در چاه و مابقی آن‌ها مربوط به سایر موارد بوده است.

میرزایی بیان کرد: در مجموع این عملیات‌ها، 95 نفر از شهروندان نجات یافتند و متأسفانه 21 نفر مجروح شدند.

وی افزود: در این مدت تعداد 5622 نفر از شهروندان و دانش‌آموزان آموزش‌های پیشگیری و آتش‌نشانی را توسط کارشناسان این سازمان فراگرفتند؛ ضمن این‌که به درخواست شهروندان، 105 مورد مشاوره ایمنی در مدت‌زمان یادشده ارائه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز