آغاز ثبت نام مجلس یازدهم، با ۴ داوطلب در کرمان

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۱۹:۴۹
کد خبر: ۹۳۰۵۱۷
آغاز ثبت نام مجلس یازدهم، با ۴ داوطلب در کرمان
فرماندار کرمان گفت: پیش از شروع فرآیند ثبت نام انتخابات مجلس افراد استقبال کردند و در همان ساعات ابتدایی چهار نفر مدارک خود را جهت بررسی و تحویل دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی بابایی با اشاره به اینکه ثبت نام داوطلبین انتخاباتی از ساعت ۸ امروز با دستور مستقیم وزیر کشور آغاز شد، گفت: ثبت نام دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۰ تا ۱۶ آذر هر روز از ساعت ۸ تا ۶ عصر به صورت تمام وقت در فرمانداری شهرستان کرمان انجام می‌شود.

او افزود: داوطلبین برای ثبت نام در حوزه نمایندگی کرمان و راور می‌توانند به فرمانداری شهرستان کرمان به عنوان حوزه اصلی مراجعه کنند و افرادی که در حال حاضر کرمان نیستند می توانند از طریق درخواست به وزارت کشور ثبت نام کنند.

بابایی بیان داشت: شرایط اصلی برای ثبت نام حداقل سن ۳۰ سال و حداکثر ۷۵ سال و حداقل مدرک تحصیلی فوق لیسانس است.

فرماندار کرمان گفت: از امروز تشکیل هیئت‌های اجرایی در دستور کار است که تعداد ۳۰ نفر از معتمدین انتخاب و در فرآیندی به هیئت نظارت معرفی می‌شوند تا پس از تایید تا تاریخ پانزدهم آذر هیئت اجرایی مشخص شوند.

بابایی با اشاره به اینکه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امسال دوم اسفند برگزار می‌شود، گفت: امسال انتخابات پرشوری خواهیم داشت و امیدواریم مردم با بینش قوی خود، افرادی که اصلح‌تر هستند را انتخاب کنند تا مجلس پویا و کارآمدی داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز