ریاست هیئت فوتبال استان کرمان:

یکی از راه‌های توسعه فوتبال، برگزاری مسابقات بین ادارات است

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۲۷:۱۳
کد خبر: ۹۳۱۰۲۱
یکی از راه‌های توسعه فوتبال، برگزاری مسابقات بین ادارات است
ریاست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: یکی از راه‌های توسعۀ ورزش فوتبال، برگزاری مسابقات فوتبال ادارات ازجمله شهرداری‌هاست.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر علی قرایی در دیدار دکتر محمد جهانشاهی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمان با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور (جام شهر) در کرمان اظهار داشت: هیأت فوتبال نیز در این زمینه هرچه در توان داشته باشد، دریغ نخواهد کرد.

وی خطاب به دکتر جهانشاهی، معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان نیز گفت: شما از خانواده فوتبال هستید و تاکنون در هر کجا که حضور داشتید، نگاه ویژه‌ای به ورزش به خصوص ورزش فوتبال داشته‌اید و منشأ خیر بوده‌اید.

دبیر هیأت فوتبال استان کرمان نیز با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور (جام شهر) در کرمان گفت: برگزاری این رویداد، از نظر معرفی ظرفیت‌های شهر کرمان بسیار حائز اهمیت است.

علیرضا دادگر در خصوص همکاری هیئت فوتبال در برگزاری این مسابقات نیز عنوان کرد: هیئت فوتبال در انجام بخش‌های تخصصی این مسابقات ازجمله قرعه‌کشی، تدوین جدول برگزاری مسابقات و داوری، در کنار شهرداری کرمان خواهد بود.

علی‌رضا کهوری، رییس کمیته داوران هیأت فوتبال استان کرمان نیز در این نشست از همکاری کمیته داوران هیأت فوتبال شهرستان کرمان برای داوری مسابقات فوتسال شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور (جام شهر) در کرمان خبر داد.

 

 

نظر شما