در هفته نهم سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور

صنعت مس کرمان میزبان تیم قدرتمند پتروشیمی بندر امام بود

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۰:۱۷:۴۱
کد خبر: ۹۳۱۳۸۸
صنعت مس کرمان میزبان تیم قدرتمند پتروشیمی بندر امام بود
صنعت مس کرمان در هفته نهم سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور، میزبان تیم قدرتمند و مدعی پتروشیمی بندر امام بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ تیم پتروشیمی بندر امام که از سابقه طولانی در سوپر لیگ بسکتبال برخوردار است و چندین قهرمانی و نائب قهرمانی در کارنامه خود در مسابقات داخلی و آسیایی دارد با سرمایه گذاری در فصل جاری و جذب ۱۰ بازیکن ملی پوش تیم ملی بزرگسالان و ب از مدعیان اصلی قهرمانی فصل ۹۸-۹۹ محسوب می‌شود.

تیم صنعت مس کرمان که با صعود از لیگ دسته یک فصل گذشته به سوپر لیگ فصل جاری برای اولین بار با بازیکنان جوان بازی در سوپر لیگ را تجربه می‌کند ، مقابل تیم پتروشیمی بندرامام قرار گرفت.

تیم مس کرمان با شروعی خوب در کوارتر اول توانست از حریف خود پیشی گرفته و با شوت های سه امتیازی موفق نتیجه این کوارتر را ۲۶-۲۱ به سود خود تمام کند.

کوارتر دوم با قدرت نمایی پتروشیمی بندرامام با برتری ۳۰-۱۲ و در نهایت نیمه اول با نتیجه ۵۱-۳۸ به نفع این تیم خاتمه یافت. نیمه دوم بازی با شروع طوفانی بازیکنان جوان مس آغاز گردید و توانستند امتیازات عقب افتاده خود را جبران و ۶۴-۶۲ کوارتر سوم را به نفع تیم حریف خاتمه دهند

بازی در کوارتر چهارم اوج گرفت و تماشاچیان شاهد بازی بسیار پرهیجان و جذابی بودند . تابلوی امتیازات تا سه دقیقه پایانی نتیجه ۷۴-۷۱ را نشان میداد و پیشی بینی تتیجه بازی دشوار بود.

اما تیم پتروشیمی بندر امام با تکیه بر سجاد مشایخی گارد راس تیم ملی و تجربه میثم میرزایی و محمد حسن زاده سنتر های تیم ملی بسکتبال ایران توانستند نتیجه را ۸۳-۷۶ به سود خود پایان دهند.

تیم صنعت مس کرمان در هفته دهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور مهمان تیم شهرداری گرگان از دیگران مدعیان قهرمانی این فصل خواهد بود.

 

نظر شما