استاندار کرمان:

تعاملات بین المللی استان کرمان ارتقا می یابد

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۲:۰۰:۴۲
کد خبر: ۹۳۱۹۸۳
تعاملات بین المللی استان کرمان ارتقا می یابد
استاندار کرمان در نشست ارزیابی نتایج سفر سفرا و رایزن های اقتصادی از ۱۵ کشور به استان کرمان گفت: تعاملات استان کرمان با سفارتخانه های خارجی مستقر در ایران ارتقا می یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد جواد فدائی با بیان این مطلب اعلام کرد: بزودی کارگروه بررسی ارتقا ظرفیت های گسترش تعاملات استان کرمان با سفارتخانه های کشورهای خارجی مستقر در ایران تشکیل می شود. به گفته استاندار کرمان علاوه بر نمایندگان استانداری و ادارات مرتبط استان کرمان، یکی از مدیران وزارت امورخارجه نیز عضو این کمیته خواهد شد.

وی پیشنهاد داد: نمایشگاه دائمی محصولات و تولیدات صادراتی استان کرمان راه اندازی و مطالعات کارشناسی توسط اتاق بازرگانی انجام شود. رضایت سفرا و رایزن های اقتصادی از سفر به استان کرمان، تقدیر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امورخارجه از برنامه ریزی های استان در این سفر و برگزاری جشنواره گلیم و پسته، افزایش رایزنی ها و مذاکرات سرمایه گذاری از مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.

وی با بیان اهمیت معرفی ظرفیت های اقتصادی، گردشگری، اجتماعی و فرهنگی استان کرمان افزود: تا پایان آذرماه بسته معرفی توانمندی ها، ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری استان کرمان و جاذبه های گردشگری استان به ۹۵ سفارتخانه مستقر در ایران از استانداری کرمان و با مشارکت اتاق بازرگانی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ارسال می شود.

همچنین استاندار کرمان از آماده سازی گزارش های مکتوب و چندرسانه ای دوزبانه سفر سفرا و رایزن های اقتصادی از کشورهای مختلف به استان کرمان توسط روابط عمومی استانداری کرمان خبر داد و گفت: تمامی این گزارش ها و تولیدات نیز برای سفارتخانه ها ارسال می شود. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان ۸تا۹آبان ۹۸ حدود ۳۰ نفر از سفرا و رایزن های اقتصادی از کشورهای از کشورهای مختلف به شهرستانهای سیرجان، رفسنجان و کرمان سفر و در جشنواره گلیم و پسته و نشست بررسی پتانسیل‌های اقتصادی فرامرزی استان کرمان شرکت کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز