استاندار کرمان عنوان کرد:

تشکیل ستاد استانی نظارت بر اجرای ماده ۳۱ قانون حمایت از معلولین

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۳:۲۰:۴۸
کد خبر: ۹۳۲۰۵۸
تشکیل ستاد استانی نظارت بر اجرای ماده ۳۱ قانون حمایت از معلولین
استاندار کرمان گفت: به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات معلولین، ستاد استانی نظارت بر اجرای ماده ۳۱ قانون حمایت از معلولین طی دو هفته آینده در استانداری تشکیل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد جواد فدائی چهارشنبه 13 آذرماه 98 در دیدار نمایندگان جامعه معلولین به مناسبت روز جهانی معلولین افزود: در قانون دو ستاد ملی برای پیگیری مسائل و مشکلات معلولین پیش بینی شده است که ستاد مناسب سازی محیط از مدت ها قبل در استان تشکیل شده ولی تاکنون ستاد استانی نظارت  بر اجرای قانون حمایت از معلولین را در سطح استان نداشتیم.

وی با اشاره به لزوم تشکیل ستاد استانی نظارت بر اجرای ماده 31 قانون حمایت از معلولین تصریح کرد: این ستاد را طی دو هفته آینده با حضور مدیران دستگاه های اجرایی، نمایندگان مجلس، نمایندگان معلولین و برخی دیگر از اعضا با هدف پیگیری و نظارت بر اجرای بندهای مختلف قانون حمایت از معلولین تشکیل می دهیم.

استاندار کرمان با اشاره به مباحث مطرح شده در دیدار با نمایندگان جامعه معلولین استان اظهار داشت: برخی از ظرفیت ها در قانون برای حمایت از معلولین بویژه در بحث اشتغال تدارک و پیش بینی شده، ولی متأسفانه عملی نشده است برای مثال، دولت به شرکت های دارای 60 درصد سهام متعلق به معلولین تسهیلاتی خاص ارائه می کند که باید از این ظرفیت استفاده شود.

فدائی افزود: به منظور رفاه حال معلولین تصمیم گرفتیم با سازمان امور استخدامی کشور برای ایجاد پست کارشناس رسیدگی به مسائل معلولین در هر دستگاه اجرایی مکاتبه کنیم و امیدواریم این پیشنهاد مورد موافقت قرار گیرد. همچنین قرار شد برخی از مواردی که مرتبط با دستگاه های اجرایی است در شورای اداری استان مطرح و برای رسیدگی به آن ها تصمیم گیری می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز