معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان:

امیدواریم با برپایی رویدادهای فرهنگی، کتابخوانی در سطح جامعه گسترده شود

۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۱:۲۴:۲۸
کد خبر: ۹۴۲۶۷۳
امیدواریم با برپایی رویدادهای فرهنگی، کتابخوانی در سطح جامعه گسترده شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: امیدواریم با برپایی چنین رویدادهای فرهنگی ، کتابخوانی در سطح جامعه گسترده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد علی دهقان در آئین افتتاح هجدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان اظهار داشت: از همان سال های اول انقلاب اسلامی ، نمایشگاه کتاب را در کشور داشتیم و امیدواریم برپایی  این گونه نمایشگاه ها و ارائه بن ها و تخفیف ها ملت را کتابخوان کند.

دهقان با اشاره به اینکه جمعیت دانشگاهیان چند برابر شده ، آمارهای بی سوادی جمعیت زیر ۵۰ سال کشور کم شده، گفت: چرا هنوز بعد از این همه وقت و هزینه که گذاشته ایم این آمار حرکتی نکرده است؟ پس نیاز به یک کالبد شکافی دارد . گرچه وجود این گونه نمایشگاه ها اثر مثبت در جامعه خواهد داشت ولی همیشه یک قشر ثابت از نمایشگاه بازدید می کنند و باید تلاش کرد تا ارگان های مختلف در این زمینه بیشتر فعالیت نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی  استانداری تصریح کرد: امیدواریم با همراهی همه دستگاه ها از جمله آموزش عالی – وزارت بهداشت – وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی – صدا و سیما و نهادهای مختلف دیگر، شاهد علاقه مندی و توجه بیشتر به امر کتاب و کتابخوانی در جامعه باشیم.

نمایشگاه بین المللی جنوب شرق در کیلومتر ۱۲ جاده کرمان - باغین روبروی شهرک صنعتی خضرا واقع شده و از  هفتم تا سیزدهم  دیماه جاری از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح تا ۲۰شب پذیرای علاقمندان است.

 

نظر شما