مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان :

راه ارتباطی ۱۱۴ روستا در استان هنوز قطع است

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۰۸:۴۴:۵۹
کد خبر: ۹۴۹۵۴۶
راه ارتباطی ۱۱۴ روستا در استان هنوز قطع است
مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: راه ارتباطی ۲۴۹ روستا بازگشایی شده، اما ۱۱۴ روستای استان کرمان هنوز راه‌های ارتباطی آن‌ها قطع است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مجید سعیدی در خصوص آخرین وضعیت راه‌ها و مناطق سیل‌زده استان کرمان بیان داشت: تمام جاده‌هایی که طی دو روز گذشته به علت بارش باران و برف مسدود شده بود با تلاش راهداری‌های شمال و جنوب استان بازگشایی شده‌اند و در حال حاضر محور اصلی که مسدود شده باشد نداریم.

وی افزود: راه ارتباطی ۲۴۹ روستا بازگشایی شده، اما ۱۱۴ روستای استان کرمان هنوز راه‌های ارتباطی آن‌ها قطع است، ضمن اینکه روستا‌هایی که راه‌های ارتباطی آن‌ها هنوز قطع هستند در مناطق کوهستانی و برف‌گیر قرار دارند که با توجه به شرایط کمی سخت‌تر است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: تاکنون ۶۰ روستا را از محاصره برف و ۵۵ روستا از محاصره سیلاب خارج شده‌اند همچنین برق سه روستا وصل شده است.

سعیدی تصریح کرد: بارش برف و باران خسارت‌های زیادی به واحد‌های مسکونی و تأسیسات زیربنایی، راه‌های عشایری، روستایی، جاده‌های فرعی روستایی، پل‌ها، آبنماها، تأسیسات زیربنایی خطوط انتقال آب و برق و بخش‌های کشاورزی وارد آورده است که در حال ارزیابی خسارات هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز