نخستین جانباز انقلاب کرمان دعوت حق را لبیک گفت

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۰:۵۱
کد خبر: ۹۴۹۸۱۳
نخستین جانباز انقلاب کرمان دعوت حق را لبیک گفت
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: حاج‌اکبر توسنگ نخستین جانباز دوران انقلاب اسلامی در کرمان به همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد گروئی ساردو در این خصوص اظهار داشت: حاج‌اکبر توسنگ نخستین جانباز دوران انقلاب اسلامی در کرمان به همرزمان شهیدش پیوست.

او افزود: این جانباز، در ۱۷ دی ماه سال ۵۷ در درگیری مردم مبارز و انقلابی با چماق به‌دستان و عوامل رژیم منحوس پهلوی در شهر ماهان در حالی که تنها ۲۴ بهار از عمرش می‌گذشت، مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود و از گردن به پائین قطع نخاع شد.

گروئی بیان داشت: حاج اکبر توسنگ، صبح امروز ۲۳ دی‌ماه ۹۸ جانباز ۷۰ درصد قطع نخاع پس از ۴۱ سال تحمل درد و بیماری شدید دار فانی را وداع گفت و شهید شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان تصریح کرد: این جانباز در سال ۹۰ به‌اتفاق جمعی از جانبازان کشور به دیدار مقام معظم رهبری رفت و به گفته خودش در این دیدار لحظه‌ای که مقام معظم رهبری سرش را در آغوش گرفت، دیگر از درد‌ها و رنج‌های جسمی چیزی نفهمید و تمام دردهایش التیام گرفت بود.

مراسم تشییع پیکر این جانباز ۷۰ درصد فردا سه شنبه ۲۴  دی ماه ساعت ۱۰ صبح از میدان امام شهر ماهان تا گلزار شهدا این شهر برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز