کشف ۷ تن پسته سرقتی در شهرستان رفسنجان

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۰۷:۵۹:۵۵
کد خبر: ۹۵۰۱۲۷
کشف ۷ تن پسته سرقتی در شهرستان رفسنجان
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان از کشف 7تن پسته سرقتی به ارزش 4 میلیارد ریال و دستگیری یک سارق توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ محمدمهدی کریمی ضمن اعلام این خبر گفت: در پی اعلام یک خبر به مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر سرقت از یک انبار پسته در یکی از روستاهای سطح شهرستان، ماموران پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه و تحقیقات بعدی سرنخ هایی را در رابطه با عامل احتمالی انجام این سرقت بدست آوردند که در ادامه تحقیقات، هویت متهم شناسایی و این فرد زیر نظر قرار گرفت.

این مسئول انتظامی گفت: در ادامه ماموران  در یک عملیات پلیسی فرد مورد نظر را در مخفیگاهش دستگیر و از مخفیگاه وی 7 تن پسته سرقتی را کشف کردند.

سرهنگ کریمی ارزش پسته سرقتی را با توجه به نظر کارشناسان 4 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این سارق به جرم خود با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد که تلاش جهت دستگیری همدستانش ادامه دارد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان علت بیشتر سرقت ها را عدم توجه مالکان به تجهیزات ایمنی دانست و گفت: شهروندان باید به ایمنی اماکن شخصی خود با استفاده از تجهیزات مناسب اقدام و از افراد مطمئن جهت نگهبانی انبارهای خود استفاده کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز