معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان:

راه ارتباطی ۹۳ درصد روستاهای گرفتار در سیلاب کرمان بازگشایی شده است

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۹:۰۷:۵۴
کد خبر: ۹۵۱۱۸۷
راه ارتباطی ۹۳ درصد روستاهای گرفتار در سیلاب کرمان بازگشایی شده است
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان گفت: راه ارتباطی ۹۳ درصد روستاهای گرفتار در سیلاب استان کرمان بازگشایی و مشکل آب ۹۹ درصد روستاها برطرف شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی در این خصوص عنوان کرد: در حال حاضر وضعیت پایداری در سطح استان فراهم شده است.

وی افزود: مسیر ارتباطی 93 درصد از روستاهای گرفتار سیلاب در جنوب استان کرمان بازگشایی شده و تعدادی از روستاهای صعب‌العبور باقی مانده‌اند که در حال رفع مشکل هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان ادامه داد: 60 روستای در منطقه جنوب استان کرمان به دلیل سیلاب با قطع آب آشامیدنی مواجه شده بودند که مشکل 99 درصد روستاها برطرف شده است.

آیت‌اللهی موسوی از تلاش‌ها برای رفع مشکل آب و برق منطقه شهرستان منوجان طی امروز خبر داد و گفت: دو روستا در شهرستان قلعه‌گنج به دلیل محاصره در سیلاب دسترسی زمینی به آنها میسر نیست، اما در تماس‌هایی که با آنها داشتیم تقریبا مناسبی دارند و امداد هوایی به آنها صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امکانات مورد نیاز از طریق هلال‌احمر در روستاها توزیع و در حد توان اقدامات لازم انجام شده است و در حال حاضر از شرایط بحرانی اولیه خارج شده‌ایم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان ابراز داشت: 3800 کیلومتر راه‌های استان اصلی و فرعی استان کرمان به دلیل برفگیر بودن و غیره بسته شده بود که لایروبی و مسیر ارتباطی برقرار شده است.

آیت‌اللهی موسوی همچنین از بازگشایی 3100 کیلومتر راه روستایی، 11 هزار تن نمک و شن‌پاشی در سطح جاده‌های استان کرمان خبر داد و گفت: کرمان 900 کیلومتر گردنه برفگیر دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز