دستگیری کلاهبردار فروش اقساطی خودرو در کرمان

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۷:۵۹:۵۸
کد خبر: ۹۵۳۴۲۶
دستگیری کلاهبردار فروش اقساطی خودرو در کرمان
رئیس‌ پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: فرد کلاهبرداری که با تاسیس نمایندگی یکی از شرکت‌های خودروساز با وعده‌ی فروش اقساطی خودرو با شرایط مناسب و تحویل فوری اقدام به کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ یدالله حسن‌پور در این خصوص اظهار داشت: «در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری در قالب فروش اقساطی خودرو در سطح شهر کرمان، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت».

رئیس‌ پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان افزود: «متهم با تاسیس نمایندگی یکی از شرکت‌های خودرو‌ساز، تحت عنوان فروش اقساطی خودرو با شرایط مناسب و تحویل فوری خودرو اقدام به کلاهبرداری می‌کرد».

وی در خصوص نحوه‌ی کلاهبرداری متهم، توضیح داد: «متهم پس از تنظیم قرارداد برخلاف معمول از خریداران تقاضای واریز وجه به حساب خود به جای واریز به حساب شرکت خودروساز را داشت».

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با اشاره به دستگیری یک متهم، بیان کرد: «با شناسایی هشت نفر از مال‌باختگان، متهم تاکنون به کلاهبرداری به مبلغ پنج میلیارد ریال اعتراف کرده است و تحقیقات در این رابطه از سوی پلیس ادامه دارد»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز