آماده باش آتش‌نشانان کرمانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۷:۵۷:۳۴
کد خبر: ۹۶۲۴۹۴
آماده باش آتش‌نشانان کرمانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان ازآماده باش آتش‌نشانان در مسیر راهپیمایی برای تامین ایمنی راه پیمایان کرمانی در روز ۲۲ بهمن امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا میرزایی ضمن تبریک ایام‌الله ۲۲ بهمن‌ماه گفت: برای پاسخگویی به نیاز ایمنی شهروندان و همیاری با آنان در روز ۲۲ بهمن، ناوگان خودرویی و آتش نشانان با استقرار ۸ دستگاه خودرو و موتور سیکلت مجهز به تجهیزات اطفاء حریق همراه با ۳۰ نفرآتش نشان در مسیر راهپیمایی، از ساعت ۶ بامداد روز ۲۲ بهمن تا پایان مراسم آماده خدمت رسانی هستند.

وی با تاکید برآنکه علاوه بر آن ایستگاه‌های آتش‌نشانی که در محدوده مسیر راهپیمایی قرار دارند در آماده باش کامل هستند، تصریح کرد: تعدادی از آتش نشانان غیر شیفت نیز در روز ۲۲ بهمن هم پای مردم کرمان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند و همچنین درصورت لزوم در ارائه خدمات ایمنی به شهروندان با آتش‌نشانان همکاری می‌کنند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی، سریعا مراتب را با سامانه ۱۲۵ و یا نیروهای آتش‌نشانی مستقر در محل اطلاع دهند.

 

نظر شما