سه نفر مددجو؛ از زندان منوجان آزاد شدند

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۸:۰۸:۳۵
کد خبر: ۹۶۲۴۹۸
سه نفر مددجو؛ از زندان منوجان آزاد شدند
در راستای اجرای دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان ها، سه نفر از زندانیانی که باقیمانده حبس آن‌ها کمتر از سه ماه بود برای اعطاء" مرخصی منتهی به آزادی پایان حبس" صادر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب منوجان در بازدید از زندان منوجان اظهار داشت: دراین بازدید به مشکلات قضایی و حقوقی  تعداد سی نفر از زندانیان  رسیدگی شد.

امید رضایی خاطرنشان کرد: در این ملاقات به  مشکلات مربوط به تعداد سی نفر اززندانیان،  رسیدگی شد و در راستای حل و فصل مشکلات آنها دستور مساعد قانونی صادر شد.

این مقام قضائی اعلام کرد: در این بازدید پیگیری لازم جهت  آزادی سه نفر از زندانیانی که باقیمانده حبس آن‌ها کمتر از سه ماه بود برای اعطاء" مرخصی منتهی به آزادی پایان حبس" صادر شد.

رضایی افزود: در این بازدید  همچنین مقرر شد آن دسته از محکومینی که صرفاً به خاطر رد مال در زندان هستند، هر چه سریعتر از طریق  شورای حل اختلاف ویژه زندان مساعی لازم در جهت جلب رضایت و مصالحه با شکات آن‌ها بعمل آید.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب منوجان درادامه افزود: در خصوص اعطای مرخصی به زندانیان و استفاده از سایر تسهیلات به خصوص آزادی مشروط و تعلیق باقیمانده حبس نیز دستورات لازم صادر و مقرر گردید  در این خصوص تسریع به عمل آید.

وی در خصوص آن دسته از محکومینی که صرفاً به خاطر رد مال در زندان بسر می برند و توانایی پرداخت محکوم به را ندارند خاطر نشان کرد : مقرر گردید با طرح دادخواست اعسار و پیگیری آن در دادگاه و مساعدت لازم جهت تسهیل  امور آنهاصورت گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز