نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان:

مشارکت حداکثری اولویت اصلی در انتخابات است

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۳:۰۸:۵۱
کد خبر: ۹۶۲۷۲۰
مشارکت حداکثری اولویت اصلی در انتخابات است
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: اولین وظیفه، حضور گسترده در انتخابات است که هر چه درصد مشارکت بالاتر باشد مجلس قوی‌تر خواهد بود، زیرا از پشتوانه قوی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در جلسه شورای اداری شهرستان کرمان اظهار داشت: در آستانه دو رخداد بزرگ و مهم قرار گرفته ایم که نخستین جریانی که باید وظیفه شناسانه در آن حضور پیدا کنیم، راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

او افزود: امسال ۲۲ بهمن از سال‌های دیگر مهم‌تر است، زیرا در آستانه چهلمین روز شهادت سیدالشهدای مقاومت قرار داریم که استان کرمان افتخار دارد این شهید را به جهان اسلام تقدیم کرده و حضور پررنگ‌تر از قبل در راهپیمایی وظیفه ماست.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: رخداد مهم دیگر که چهار سال سرنوشت بخش مهم و موثر کشور را رقم می‌زند، انتخابات مجلس است که به نظر می‌رسد در این انتخابات سه وظیفه مهم فرا روی ماست که هر چه بهتر انجامشان بدهیم دشمن مایوس شده و هر چه در انجام این وظیفه‌ها قصوری داشته باشیم، دشمن بیشتر خوشحال می‌شود.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه با توجه به شرایط حساس کشور باید هرچه در توان داریم به وظایفمان عمل کنیم، گفت: اولین وظیفه، حضور گسترده در انتخابات است که هر چه درصد مشارکت بالاتر باشد مجلس قوی‌تر خواهد بود، زیرا از پشتوانه قوی برخوردار است.

علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه اگر کسی در تقسیم بندی و رده بندی نامزد‌های انتخابات حتی چند درصد بر دیگران ارجحیت داشته باشد، در نگاه کلی کشور و استان قابل توجه است، عنوان کرد: نماینده مجلس ماموریت ملی دارد که با انتخاب و رای ما این ماموریت به عهده اش گذاشته می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار کرد: وظیفه دیگر که به بعد از انتخابات مربوط است، همراهی و همدلی و در واقع اخلاق انتخاباتی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز