آزادی ۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در کرمان

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۰:۲۵:۱۰
کد خبر: ۹۶۵۴۴۹
آزادی ۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در کرمان
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان کرمان گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر 100 زندانی جرائم غیرعمد در کرمان آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ اکبر افضلی امروز در حاشیه آیین آزادسازی ۱۰۰ نفر از محکومان جرائم غیرعمد زندان‌های استان کرمان عنوان کرد: ۵ میلیارد و ۱۴۵ میلیون و ۹۸ هزار و ۲۵۰ ریال به مناسبت دهه فجر به خانواده‌های زندانیان نیازمند زیر پوشش انجمن حمایت زندانیان کرمان کمک شده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان کرمان بیان کرد: ابن کمک‌ها شامل اعطای یک سبد کالا به ارزش ۳۰۷ هزار تومان به هر خانواده در مجموع به مبلغ ۱۹۹ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، واریز مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به حساب نامبردگان جمعا به مبلغ ۱۸۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و آزادی تعداد ۳۰ نفر زندانیان بدهکار مالی جمعا به مبلغ ۱۳۰ میلیون و ۵۵۹ هزار تومان است.

افضلی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۲۲ میلیارد و ۳۶۷ میلیون و ۷۵۸ هزار و ۳۸۹ ریال از سوی انجمن حمایت زندانیان کرمان بدون بودجه دولتی با همکاری هیأت‌مدیره انجمن و کمک خیران و مسئولان به خانواده‌های زندانیان نیازمند زیرپوشش کمک شده است.

مدیدعامل انجمن حمایت از زندانیان کرمان، معرفی ۶۹ خانواده زندانی به بانک جهت دریافت وام خوداشتغالی، پیگیری ثبت‌نام رایگان ۲۸۰ نفر از فرزندان محصل زندانی و پیگیری درمان رایگان خانواده‌های زندانیان به تعداد ۹۳ نفر را از دیگر اقدامات انجمن در سال جاری بیان کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز