مدیرکل بهزیستی استان کرمان:

کودکان کار کرمان بسته‌های بهداشتی دریافت کردند

۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۲:۱۱
کد خبر: ۹۷۹۵۹۱
کودکان کار کرمان بسته‌های بهداشتی دریافت کردند
مدیرکل بهزیستی استان کرمان از اجرای طرح ملی آموزش و توزیع بسته‌های بهداشتی بین کودکان کار و خیابان خبر داد و گفت: «هدف از اجرای این طرح فقط آموزش و آگاهی دادن به کودکان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است که در مرحله‌ی اول، طرح در شهرستان‌های کرمان، زرند، راور، بم، جیرفت و رفسنجان اجرا شده و در روزهای آینده در سایر شهرستان‌ها اجرا خواهد شد».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عباس صادق‌زاده با اشاره به اجرای طرح ملی آموزش کودکان کار و خیابان و توزیع بسته‌های بهداشتی بین آن‌ها، بیان کرد: «در ادامه‌ی اقدامات پیشگیرانه برای کنترل ویروس کرونا در مرحله‌ی اول اجرای این طرح و تنها در یک نیم‌روز حدود ٣۰۰ بسته‌ی بهداشتی بین کودکان کار و خیابان توزیع و به آن‌ها آموزش داده شد».

وی با بیان این‌که ۱٨ اورژانس اجتماعی در سطح استان فعال و مشغول ارائه‌ی خدمات هستند؛ افزود: «پایگاه‌های خدمات اجتماعی و مراکز روزانه و شبانه‌روزی آموزشی – حمایتی کودک و خانواده، از دیگر مراکزی هستند که در اجرای طرح ملی آموزش کودکان کار و خیابان و توزیع بسته‌های بهداشتی با اورژانس‌های اجتماعی همکاری می‌کنند».

صادق‌زاده با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان کرمان یادآور شد: «خیرین، فعالان اجتماعی، نیروهای نظامی و انتظامی و بنگاه‌های اقتصادی برای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در تهیه‌ی مواد و وسایل بهداشتی با بهزیستی همکاری داشته‌اند».

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با ضروری دانستن اجرای طرح ملی آموزش کودکان کار و خیابان و توزیع بسته‌های بهداشتی بین آن‌ها، افزود: «هدف از اجرای این طرح فقط آموزش و آگاهی دادن به کودکان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است که در مرحله‌ی اول، طرح در شهرستان‌های کرمان، زرند، راور، بم، جیرفت و رفسنجان اجرا شده و در روزهای آینده در سایر شهرستان‌ها اجرا خواهد شد».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز