طرح عید و داستان به جای پیک نوروزی، برای دومین سال در نوروز ۱۳۹۹ اجرا می‌شود

۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۵۷:۲۳
کد خبر: ۹۸۰۰۲۰
طرح عید و داستان به جای پیک نوروزی، برای دومین سال در نوروز ۱۳۹۹ اجرا می‌شود
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه ویدیو کنفرانس معاونان آموزش و کارشناسان آموزش ابتدایی شهرستان ها و مناطق از اجرای طرح عید و داستان به جای پیک نوروزی، برای دومین سال در نوروز 1399 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عباس ضیا با تاکید بر تکالیف مهارت محور و طرح عید و داستان در سال 99 گفت: طرح عید و داستان به جای پیک نوروزی وارد دومین سال اجرا می‌شود، طرحی که باعث تشویق دانش‌آموزان به کتاب خوانی شده و آن‌ها را از دغدغه حل تمرین‌های طولانی و سنگین در روزهای تعطیل دور می کند.

وی ضمن تشکر از مدیران، معلمان، اولیا و دانش آموزان که با ارائه آموزش های غیر حضوری از طریق شبکه آموزش و سایر شبکه ها گام مهمی در آموزش بچه‌های این مرز و بوم برداشتند، گفت: در ایام عید بیشتر تاکید بر فعالیت های عید و داستان است، لذا از ارائه هر گونه فعالیت دیگر خودداری شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در ادامه گفت: محور فعالیت های ایام عید بر اساس بخشنامه ارسالی کتاب خوانی (داستان خوانی، داستان نویسی و داستان گویی) به همراه بازی در فعالیت های نوروزی است و دانش آموزان می توانند تجربیات در خانه ماندن و این که هر خانه یک مدرسه است را در چهار چوب تعیین شده در فعالیت های عید و داستان ارائه کنند.

 

 

نظر شما