استاندار کرمان در پیام نوروزی تاکید کرد:

ارتقا شاخص های توسعه، اولویت نخست استان کرمان در سال جدید است

۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۴:۲۷:۱۷
کد خبر: ۹۸۰۰۳۳
ارتقا شاخص های توسعه، اولویت نخست استان کرمان در سال جدید است
استاندار کرمان در پیام نوروزی با تاکید بر ادامه برنامه ها و فعالیت های استان، ارتقا شاخص های توسعه را اولویت نخست استان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن پیام محمد جواد فدائی استاندار کرمان به شرح زیر است:

پیام نوروزی استاندار کرمان

«بسم الله الرحمن الرحیم»

عید باستانی نوروز و بهار آفرینش با جلوه هایی از سرسبزی، شکوه و نوزایی در طبیعت، فرصتی دوباره برای اصلاح و تغییر احوال فردی و اجتماعی و نیز آغازی مجدد برای برنامه ریزی و بهره مندی از تجربه های گذشته در مسیر ساخت آینده ای برای بهتر زیستن است و به یقین در رفت و آمد زمستان و بهار، جلوه های قدرت لایزال خداوندی نهفته است که امید را در پس همه ناامیدی ها و آسودگی را در برابر همه سختی ها قرار داده است.

نخستین روز امسال با شهادت امام موسی کاظم(ع) همزمان شده است. ضمن تسلیت از خداوند متعال سلامتی و صحت را برای همگان مسئلت می نمایم. سال 98 با اولویت های رونق تولید، توسعه متوازن و پایدار، ایجاد اشتغال، تولید، رفع فقر و محرومیت و رفع مشکلات ناشی از کم آبی و خشکسالی برای استان کرمان آغاز شد و در همین راستا افتتاح و بهره برداری از 3200 پروژه در هفته دولت، ایام الله دهه مبارک فجر و در جریان سفر رئیس جمهور محترم جمعاً با هزینهکرد بالغ بر 26 هزار میلیارد تومان و اشتغال مستقیم بیش از 9 هزار نفر و همچنین انعقاد تفاهم نامه برای ساخت10 هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان و اقشار محروم در شهرستان های شرقی و جنوبی استان انجام گردید که بخشی از اقدامات انجام شده برای تحقق این اولویتها بود که به لطف خداوند محقق شد.

در سال جدید علاوه بر ادامه فعالیت ها و برنامه های قبل، ارتقا شاخص های توسعه استان، اولویت مهم استان است. برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان مظهر جمهوریت و مردم سالاری دینی نظام و محل اعمال اراده مردم برای تعیین سرنوشت خودشان یکی از اتفاقات مهم کشور و استان در سال گذشته بود ضمن تبریک به نمایندگان منتخب این مهم در استان کرمان به بهترین وجه در کمال سلامت، مشارکت و قانونمندی انجام شد و امیدواریم که مجلس یازدهم با قانونگذاری عالمانه و کارشناسانه، زمینه تحقق اهداف و سرفصل های بیانیه گام دوم از جانب مقام معظم رهبری را فراهم نماید.

سال 98 با همه رویش ها و زایش ها و تغییر و تحولات با غم بی پایان شهادت سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرزند دیار کریمان و همرزم گرامی اش شهید حاج حسین پورجعفری و همچنین شهادت تعدادی از هم وطنان عزیز در جریان مراسم تشییع و همبستگی عمومی برای شکست ویروس کرونا برای مردم دیار کریمان همراه بود.

اکنون با امید به بهاری پرطراوت، سال جدید را در پرتو آینده ای روشن برای شکوفایی و بالندگی همراه با صحت و سلامتی از خداوند منان طلب می کنیم.

در این فرصت لازم می‌دانم از مردم نجیب و شریف استان کرمان و همه کسانی که در سال گذشته با مدیریت استان و دستگاه‌های اجرایی همکاری و همراهی داشتند به ویژه از نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کرمان، ائمه محترم جمعه و جماعات، نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران محترم دستگاه های اجرایی و فرمانداران محترم، مسئولان محترم قضایی، نیرو‌های نظامی و انتظامی و اصحاب رسانه صمیمانه تقدیر و تشکرکنم و از همه مردم عزیز به ویژه نخبگان، دانشگاهیان، مدیران و کارکنان بخش‌های دولتی و خصوصی می‌خواهم که همه توان، ظرفیت و استعداد خود را برای اجرای برنامه‌های و توسعه و رشد استان ارائه کرده و در اجرای این طرح‌ها مشارکت داشته باشند.

حلول سال 1399 هجری شمسی را به ساکنان ایران اسلامی، بویژه مردم نجیب و صبور دیار کریمان تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن تشکر از زحمات جامعه پزشکی در راه مقابله با ویروس کرونا، از همه مردم عزیز می خواهم تا با پرهیز از سفر و با بردباری، این ایام را در خانه بمانند تا ان شاءالله در سایه ایزد منان صحت و سلامتی همگان تأمین شود.

محمد جواد فدائی استاندار کرمان

 

نظر شما