افزایش ۵۰ درصدی تماس با اورژانس کرمان

۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۹:۱۳:۵۱
کد خبر: ۹۸۰۳۳۶
افزایش ۵۰ درصدی تماس با اورژانس کرمان
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان گفت: از ابتدای اسفند تاکنون، تماس با اورژانس ۵۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد صابری، در این خصوص اظهار داشت: پیش از شیوع ویروس کرونا در کشور و استان کرمان، به‌طور متوسط ۴۴ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ داشتیم که این میزان از ابتدای اسفند پارسال، ۵۰ درصد افزایش داشته است.

او افزود: به دنبال تماس‌های انجام شده در خصوص ویروس کرونا با اورژانس، طی برهه زمانی آغاز تا پایان اسفند پارسال، حدود ۸۷ بیمار مشکوک به کرونا با تلاش تیم‌های اورژانس کرمان به بیمارستان‌ها انتقال داده شدند.

صابری تصریح کرد: در این شرایط، تنها آمبولانس‌های مخصوص می‌توانند نسبت به جابجایی بیماران مشکوک، اقدام کنند که در این راستا نیز تیم‌هایی را در سطح شهر فعال کرده ایم و به هیچ عنوان از آمبولانس‌های معمولی برای انتقال این افراد استفاده نمی‌کنیم.

او بیان داشت: به جرات می‌توان عنوان کرد که کامل‌ترین، برترین و پیشروترین برنامه‌های پیش بیمارستانی را در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور دارا هستیم به‌ طوری‌که در سال‌های ۹۴، ۹۵ و ۹۶ اورژانس کرمان، رتبه اول در حوزه مدیریت بحران در کشور را به خود اختصاص داده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز