مدیرکل بازرسی استانداری کرمان عنوان کرد:

جلوگیری از ورود ۵۰۰ خودروی سواری به شهرستان انار

۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۹:۱۹:۱۶
کد خبر: ۹۸۰۳۳۸
جلوگیری از ورود ۵۰۰ خودروی سواری به شهرستان انار
مدیرکل بازرسی استانداری کرمان گفت: در اولین روز فروردین از ورود ۵۰۰ خودروی سواری و ۲ اتوبوس به استان کرمان جلوگیری شد و این خودروها از ورودی شهرستان انار برگشت داده شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا اشک، در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا فعال بودن ۱۲ صنف ضروری آپارتی، بنکداران و عمده فروشان مواد غذایی، خواربارفروشان، لوازم و تجهیزات پزشکی، قصابی ها، لبنیات و مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی، مرغ و ماهی فروشان، میوه فروشان، نانوایان، میادین میوه و تره بار، تعویض روغن و کارواش در استان کرمان مشکلی ندارد.

او تصریح کرد: ۷۰ واحد صنفی متخلف استان کرمان در راستای اجرای مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا طی ۲ روز گذشته پلمب شده که نشان می‌دهد، اقدامات سلبی صورت گرفته، اما ما در صدد انجام اقدامات ایجابی هستیم.

مدیرکل بازرسی استانداری کرمان گفت: روز گذشته ۵۰۰ خودروی سواری و ۲ اتوبوس که قصد ورود به استان کرمان را داشتند از ورودی شهرستان انار برگشت داده شدند.

او بیان کرد: اول فروردین ماه امسال نیز ۲۰ هزار و ۷۲ نفر در ورودی شهرستان انار به استان کرمان کنترل شدند که در این راستا نیز چهار فرد مشکوک به ویروس کرونا شناسایی و به مراکز درمانی معرفی شدند.

مدیرکل بازرسی استانداری کرمان با بیان اینکه اصناف براساس مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا می‌توانند فروش اینترنتی داشته باشند، گفت: در رابطه با موضوع ورود و خروج قطار و هواپیما ممنوعیتی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا وجود ندارد.

او افزود: تیم‌های کنترل و پایش سلامت در ترمینال، فرودگاه و ایستگاه‌های قطار این استان مستقر هستند و تب سنجی و پروتکل بهداشتی را در این مکان انجام می‌دهند.

او  با  اشاره به اینکه ۱۴ ورودی استان کرمان، همچنان از سوی تیم‌هایی متشکل از بسیج، سپاه، هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی کرمان کنترل می‌شوند، تصریح کرد: با کمک این نیرو‌ها در شهر نیز تیم‌هایی حضور دارند که خودرو‌هایی با پلاک غیربومی را براساس پروتکل تعیین شده، کنترل می‌کنند.

 

نظر شما