مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان عنوان کرد:

معدوم‌سازی ۱۵۰۰ راس دام تلف شده و واکسیناسیون و سمپاشی محیط

۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۱۴:۴۵:۱۹
کد خبر: ۹۸۱۴۵۶
معدوم‌سازی ۱۵۰۰ راس دام تلف شده و واکسیناسیون و سمپاشی محیط
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: مباحث امدادرسانی توزیع اقلام غذایی و دفن و معدوم‌سازی 1500 راس دام تلف شده انجام و امر واکسیناسیون و سپاشی مابقی دام‌ها نیز در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مجید سعیدی در این خصوص عنوان کرد: بارندگی‌های شدید سوم و چهارم فروردین ماه، چهار شهرستان رودبار جنوب، قلعه‌گنج، کهنوج و ریگان تحت تاثیر بیشتری قرار گرفتند.  

وی افزود: پیش‌بینی هواشناسی بر بارش تجمعی 70 میلیمتر در استان بود، اما ما شاهد 140 میلیمتر بارندگی طی چند ساعت بودیم که سیل‌خیزی مناطق جنوبی را تشدید کرد.

سعیدی ادامه داد: عملیات امدادرسانی از لحظات اولیه آغاز شد و با تلاش شبانه‌روزی دستگاه‌های امدادی، کمک‌رسان، اجرایی و ... اکثر نقاط سیل‌زده استان از اضطرار خارج شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از بازگشایی 155 راه روستایی، برقراری شبکه و خط انتقال برق 210 روستا و رفع مشکل آب 167 روستا در مناطق سیل‌زده جنوب کرمان خبر داد.  

وی همچنین با اشاره به رفع مشکل شبکه فاضلاب شهر کهنوج عنوان کرد: مباحث امدادرسانی توزیع اقلام غذایی و دفن و معدوم‌سازی 1500 راس دام تلف شده انجام و امر واکسیناسیون و سپاشی مابقی دام‌ها نیز در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان همچنین به مشکل قطع ارتباط آنتن‌دهی تلفن‌های همراه و ثابت در روز اول سیل در استان اشاره کرد و گفت: موارد متعددی است که در زمان بحران با قطع ارتباط تلفنی مواجه می‌شویم. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز