حضور رییس فدراسیون وزنه برداری در افتتاحیه قهرمانی جوانان کشور؛

قهرمانان دسته ۶۹ ،۷۷ و ۸۵ کیلوگرم مشخص شدند

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۰۱:۲۶
کد خبر: ۵۰۲۲۹۴
قهرمانان دسته ۶۹ ،۷۷ و ۸۵ کیلوگرم مشخص شدند
کیمنش پیری از کرمانشاه دردسته 69 کیلوگرم با مجموع 263 کیلوگرم، حسین غزالیان از مازندران در وزن 77 کیلوگرم با مجموع305 کیلوگرم و رامین ولی پور از مازندران با مجموع 310 کیلوگرم به مقام قهرمانی دست یافتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور در رده سنی 18،19 و 20 سال در سالن ورزشی نشاط، اردوگاه الزهراء ماهدشت کرج در نخستین روز با پیکارهای دسته69، 77  و85 کیلوگرم پیگیری شد. 10وزنه بردار در دسته 69 کیلوگرم با یکدیگر رقابت کردند که کیمنش پیری وزنه بردار استان کرمانشاه در حرکت یکضرب 121 کیلوگرم، حرکت دوضرب 142 کیلوگرم و با مجموع 263 کیلوگرم به مقام قهرمانی رسید.

*رضا نوروزی از تهران با مجموع 255 کیلوگرم به مقام دوم رسید و آرمان قربانی وزنه بردار خوزستان با مجموع 253 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

*مراسم افتتاحیه مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور با حضورعلی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری به همراه محمد نصیری اسطوره وزنه برداری کشورمان همراه بود. رییس فدراسیون در بخشی از صحبت های خود در مراسم افتتاحیه عنوان داشت: برخی از روسای هیأت های وزنه برداری در سالن مسابقه حضور دارند و وزنه بردارانش را هدایت می کنند.این مسئله نشانگر این است، تمامی آنها به پیشرفت وزنه برداری اهمیت زیادی می دهند.همه دست اندرکاران وزنه برداری کشور باید به پیشرفت وزنه برداری کمک کنند تا مدال آوری و افتخار آفرینی در عرصه های بین المللی ادامه داشته باشد.

* امیر غفرانی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز نیز در مراسم افتتاحیه برای شرکت تیم های وزنه برداری استان های مختلف در مسابقات قهرمانی کشور  در ماهدشت کرج تشکر کرد.

*پس از مراسم افتتاحیه نیز رقابتهای دسته 77 کیلوگرم  با پرقابت 6 وزنه بردار برگزار شد و درنهایت حسین غزالیان از استان مازندران در حرکت یکضرب 140 کیلوگرم، دوضرب 165 کیلوگرم و با مجموع 305 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت.عباس زندی وزنه بردار همدان با مجموع290 کیلوگرم دوم شد و ایمان فروتن نیا با مجموع276 کیلوگرم به مقام سوم دست یافت.

*محمدحسین برخواه سرمربی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان نیز از لحظه آغاز مسابقات در سالن حضور داشت و عملکرد تمامی وزنه برداران را رصد کرد.

* در پایان رقابتهای امروز(چهارشنبه15 دی ماه) نیز وزنه برداران دسته 85 کیلوگرم به روی تخته رفتند و رامین ولی پور از استان مازندران در حرکت یکضرب 140 کیلوگرم را مهار کرد و در حرکت دوضرب وزنه 170 کیلویی را بالای سر برد تا با مجموع 310 کیلوگرم به مقام قهرمانی برسد. رسول معتمدی از استان اصفهان با مجموع295 کیلوگرم به نایب قهرمانی رسید و رضا اسمی از فارس با مجموع291 کیلوگرم به مدال برنز بسنده کرد.

*ماموران نادو(ستاد ملی مبارزه با دوپینگ) در سالن مسابقات حاضر بودند و از نفرات برتر هر وزن تست دوپینگ به عمل آوردند.

*در پایان گزارش نیز لازم به ذکر است؛ حجت السلام واثق امام جمعه شهر ماهدشت، مهندس مصطفی شیخلر رییس شورای اسلامی ماهدشت، مهندس سیف الله حیدرپور عضو شورای اسلامی، صفت الله مقدم دبیر کمیته مسابقات، خزائی فرمانده حوزه بسیج 517 شهید دستغیب، حسین بادی پا و مهندس هادی موحدی مسئول تربیت بدنی بسیج ماهدشت کرج زحماتی زیادی را برای برگزاری مسابقات انجام دادند که با تشکر ویژه منوچهر رضاخانی همراه بود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز