با ۱۰ ملی پوش؛

تیم پارا وزنه برداری جوانان به بازی های پاراآسیایی اعزام می شود

۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۸:۵۲:۴۲
کد خبر: ۶۳۳۷۰۱
تیم پارا وزنه برداری جوانان به بازی های پاراآسیایی اعزام می شود
با اضافه شدن چهار ورزشکار دیگر، تیم پارا وزنه برداری جوانان با ترکیب ۱۰ ملی پوش به بازی های پاراآسیایی جوانان امارات اعزام می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مربی تیم ملی پارا وزنه برداری با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: فرزین نوری، علی عابدی، ابوالفضل شاه آبادی و مهدی عظیمی به ترکیب شش نفری قبل اضافه شدند و قرار است در بازی های پاراآسیایی امارات شرکت گنند.

علی فخرآور افزود: تیم جوانان شرایط خوبی دارد و روز بیستم آذرماه جهت شرکت در بازی های پاراآسیایی به امارات اعزام می شود. این تیم می تواند سه مدال طلای این مسابقات را به دست آورد.

وی همچنین درباره تیم ملی بزرگسالان که برای حضور در رقابت های جهانی مکزیک آماده می شود، اظهار داشت: این تیم نیز با ترکیب ۱۴ ورزشکار اردوهای پایانی خود را از ۱۳ آبان ماه آغاز کرده و این اردو تا سوم آذرماه ادامه دارد.

مربی تیم ملی پاراوزنه برداری گفت:  محسن بختیار در رده سنی جوانان در ترکیب تیم ملی بزرگسالان قرار دارد. مسابقات جهانی مکزیک از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین خاطر وی را در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قرار داده ایم.

فخرآور در پایان گفت: این تیم از سیامند رحمان تا سایر ورزشکاران شرایط خوبی دارد و مطمئن هستم و قول می دهم که در  رقابت های جهانی نتیجه خوبی خواهد گرفت.

نظر شما