توسعه راه های کهگیلویه و بویراحمد اولویت اصلی مسئولان

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۰:۳۶:۰۲
کد خبر: ۱۱۵۶۶۷۰
توسعه راه های کهگیلویه و بویراحمد اولویت اصلی مسئولان
تحقق توسعه راه‌های کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۰ اولویت نخست مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح‌های عمرانی راه‌های شهرستان کهگیلویه، به اهمیت توسعه راه‌ها اشاره کرد و گفت: توسعه راه‌ها نیازمند توجه ویژه‌ای است و انتظار می‌رود مسئولان استانی در بحث اختصاص اعتبار و توجه به این مهم بیش از پیش همکاری کنند.

حجت الاسلام سید محمد موحد افزود: در بازدید از وضعیت راه‌های شهرستان کهگیلویه جاده دهدشت چرام، دهدشت به طولیان و راه ارتباطی روستای امامزاده یحیی (ع) با جاده ملی پاتاوه دهدشت مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: برای تکمیل این طرح‌ها نیاز است توجه ویژه‌ای در بحث اعتباری شود تا در سال جاری شاهد بهره برداری از این سه جاده مهم باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری برای بهره برداری و اجرای به موقع طرح‌های عمرانی در حوزه راه مربوط به شهرستان‌های لنده، چرام و بهمئی ادامه دارد.

معاون عمرانی استاندار هم در این سفر با اشاره به طرح‌های راهسازی شهرستان کهگیلویه گفت: در سال جاری اولویت طرح‌های عمرانی استان به حوزه راه اختصاص دارد و تلاش می‌شود در این زمینه اقدامات خوب و قابل قبولی ارائه شود.

حاجی زاده با بیان اینکه بازدید از نقاط حادثه خیز شهرستان کهگیلویه از اهداف این بازدید است افزود: جاده دهدشت به طولیان از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به ترافیک بالای این مسیر حادثه‌های زیادی نیز در این مسیر رخ می‌دهد.

وی از تلاش برای تکمیل این طرح در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: با توجه به اعتبار اختصاص یافته مقرر شد این طرح که ۵ کیلومتر طول دارد و تاکنون ۳ کیلومتر آن نیز کار شده است، تا پایان خرداد ماه سال جاری به بهره برداری برسد.

حاجی زاده به محور دهدشت چرام اشاره کرد و گفت: مرحله اول این محور تکمیل شده و مرحله دوم نیز در حال کار است و با توجه به اختصاص اعتبار سازمان برنامه و بودجه تا تابستان امسال تکمیل می‌شود.

وی اتصال جاده امامزاده یحیی (ع) به محور ملی پاتاوه دهدشت را نیز مهم خواند و ادامه داد: بخشی از این جاده در گذشته کار شده و با هماهنگی بنیاد برکت و اعتباراتی که استان برای تکمیل این طرح در نظر گرفته شده تلاش می‌شود این جاده نیز بهره برداری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز